جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 44644
تاریخ انتشار: 20 شهريور 1397 16:44
بانک آینده با هدف مشارکت در افزایش تولید کالاهای داخلی و ایجاد اشتغال، کلیه شعب خود در سراسر کشور را مکلف کرد تا به شکل گسترده در پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان به‌ویژه تولیدکنندگان کوچک و متوسط، همکاری کنند.
به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، علاوه‌بر بنگاه‌هایی که از طریق کارگروه‌‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی به بانک معرفی می‌شدند این بانک تلاش کرده با بازاریابی مستقیم، واجدان شرایط دریافت تسهیلات تولیدی در استان‌های مختلف را نیز شناسایی و در تامین مالی آنان، مشارکت کند.
 اعطای تسهیلات به این تولیدکنندگان که در صدد راه‌اندازی و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط بودند با شرایط ساده و با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار، در سریع‌ترین زمان ممکن، انجام شده است. گزارش‌های گرفته شده از سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد، بانک آینده در سال ۱۳۹۶ موفق شد در استان‌های البرز و گلستان، رتبه نخست پرداخت تسهیلات مستقیم، از محل منابع داخلی خود، به واحدهای کوچک و متوسط را از آن خود کند.
 تسهیلات پرداختی به واحدهای مذکور در استان‌ البرز، به مبلغ بیش از ۱.۶۶۸ میلیارد ریال و در استان گلستان، به مبلغ ۱.۵۵۵ میلیارد ریال بالغ شده و پرداخت تسهیلات در استان تهران نیز به میزان ۵.۶۸۷ میلیارد ریال بوده که در این استان، بانک آینده به رتبه دوم پرداخت بین بانک‌ها، دست یافته است. این گزارش نشان می‌دهد بانک آینده در سال ۱۳۹۶، تعداد ۲۶۳ بنگاه کوچک و متوسط را با رقمی بالغ‌بر ۱۰.۸۱۷ میلیارد ریال، در ۲۰ استان کشور تامین مالی کرده و براساس ارزیابی وزارت کشور، رتبه نخست در بین بانک‌های خصوصی را کسب کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر