پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 44499
تاریخ انتشار: 15 مهر 1397 16:53
ویلا بدهید، ما هم وقف می‌کنیم راستش ما که سال‌هاست مجله خیمه - تنها مجله تخصصی درباره سیدالشهدا و مجالس حسینی - را منتشر می‌کنیم امسال محرم نتوانستیم مجله را به چاپ برسانیم و زیر فشار بدهی‌ها در آستانه تعطیلی و توقف کامل هستیم.
 حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در پاسخ به دفاعیه حسین شریعتمداری از علی‌اکبر ولایتی متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن اعلام کرد که خواهان دریافت ویلای وقفی با همان شرایط آقای ولایتی است و آمادگی وقف آن را در همان ساعت دارد.
 این روحانی اصولگرای منتقد در صفحه خود نوشت: آقای شریعتمداری در روزنامه کیهان امروز نوشته‌اند که ملک ویلای دکتر ولایتی وقف اباعبدالله است. راستش ما که سال‌هاست مجله خیمه - تنها مجله تخصصی درباره سیدالشهدا و مجالس حسینی - را منتشر می‌کنیم امسال محرم نتوانستیم مجله را به چاپ برسانیم و زیر فشار بدهی‌ها در آستانه تعطیلی و توقف کامل هستیم. سال‌هاست در به دریم برای پیدا کردن جایی مستقل و غیرحکومتی که بتوانیم مراسم مذهبی را برگزار کنیم. اگر می‌شود از شرایط ویژه برخوردار شد و وقف کرد، من به عنوان اولین نفر آمادگی خود را برای دریافت تسهیلات - همان طور که آقای ولایتی دریافت کرده‌اند - اعلام می‌کنم و همان روز هم به محضر می‌روم و وقفنامه را ثبت خواهم کرد. از بقیه دوستان هم خواهش می‌کنم در کامنت‌های خود برای دریافت ویلا و سپس وقف آن اعلام کنند. از آقای شریعتمداری هم متواضعانه و مصرانه خواهش می‌کنم موضوع را با همین جدیت پیگیری کنند و باقیات صالحات فراوان برای ترویج شعائر حسینی از خود باقی بگذارند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر