شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 44192
تاریخ انتشار: 17 شهريور 1397 15:45
مراسم اختتامیه دومین جشنواره خودروهای لوکس و کلاسیک شب گذشته 16 شهریور در ایستگاه یک توچال برگزار شد.
به گزارش خبرنگار راه امروز: اين  نمایشگاه با حمایت هیات موتور سواری و  اتومبیل‌رانی استان تهران و شرکت «اس بي سی» برگزار شد. اين در حالي است كه براي نخستين بار اين جشنواره در سال 95 در ایستگاه یک توچال برگزار شده بود. اما سال گذشته بنا بر دلایلی این مراسم برگزار نشد و امسال دومین سالی است که این نمایشگاه برگزار می‌شود و قراراست هر ساله برگزار شود.
محمد جواد ملک احمدی مدیر جشنواره خودروهای لوکس و کلاسیک دراين رابطه اعلام کرد: حدود پنجاه خودروی کلاسیک در این نمایشگاه اکران داشتند که به طور متوسط عمر این خودروها به هشتاد سال پیش برمی‌گردد.
ملک احمدی در ادامه افزود: در این جشنواره  انواع خودروهای لوکس و کلاسیک جذاب که توسط علاقمندان این خودروها به صورت شخصی از شهرهای مختلف و همچنین خودروهایی از طرف هیات اتومبیل رانی استان تهران  نیز به همراه قهرمانان هیات اتوموبیل رانی حضور داشتند.
مدیر جشنواره خودروهای لوکس و کلاسیک  ادامه داد: در کنار این نمایشگاه نمایش سیستم های صوتی از برندهای معتبر نیز برگزار شد و خودروهای مجهز به سیستم صوتی خاص  نیز به نمایش گذاشته شدند که به طور چشم گيري بر جذابیت این جشنواره افزود و حیرت بازدیدکنندگان را بر‌انگیخت.
ملک احمدی همچنين در خصوص شرایط انتخابي این اتومبیل ها برای حضور در این جشنواره گفت: انتخاب خودروها توسط تیم علمی و بر اساس سال و تقویت موتور و تمیزی موتور  انتخاب صورت گرفته است.
بنابه اظهارات مدیریت جشنواره خودروهای لوکس و کلاسیک، اطلاع رسانی جهت برگزاری جشنواره از طریق سایت های مجازی و اینستاگرام و سایت شرکت «اس بی سی»  صورت پذیرفته است.
 ملک احمدی همچنين گفت: قرار است در فصل زمستان مسابقه آفرودها را داشته باشیم، همچنین در اردیبهشت ماه 1398نمایشگاه سیستم های صوتی در پارک ارم برگزار می شود. 
او با اشاره به اينكه برگزاری این جشنواره بر عهده بخش خصوصی است، افزود:  این توانمندی وجود دارد که آن را در سطح بین المللی برگزار کنیم، اما این امر نیازمند تغیير مکان برگزاری جشنواره  و فضای بازتر و اصولی‌تر است. به گزارش راه امروز، در حاشیه این مراسم که از 8 شهریور ماه جاري شروع شده بود، هر شب از ساعت 9.30 رانندگان حرفه ایی به اجرای حرکاتی نمایشی برای شرکت کنندگان در این جشنواره می‌پرداختند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر