سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: 43910
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 18:48
فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: گزارشي بدست آمده كه افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیایي به راه انداخته اند كه كانون كارگردانان نيز از اين امر گله مند هستند.
فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: گزارشي بدست آمده كه افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیاي به راه انداخته اند كه كانون كارگردانان نيز از اين امر گله مند هستند.

فاطمه ذوالقدر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با «انتخاب» گفت: حوزه فرهنگ به ویژه سینما به دلیل داشتن فارغ‌التحصیلان قابل ملاحظه دانشگاهي و فعالان صاحب استعداد و دانش که خواهان کار در این عرصه هستند، اهمیت فراوانی دارد و با توجه به آسيب هاي كه امروز در فرايند تهاجم فرهنگي با آن مواجه هستيم ضرورت صیانت از رفتارهای اقتصادی در اين عرصه به نحوي كه بتوانيم رونق بيشتري در آن ايجاد كنيم لازم و ضروري است.

ذوالقدر درباره موضوع ورود آقازاده ها و پول های کثیف به سینما گفت: گزارشي بدست آمده كه افرادی که هیچ استعداد و تخصصی ندارند صرفا به جهت داشتن پول بی‌حساب و کتاب، شرایط تولید و کار را برای دیگران سخت کرده و مافیاي به راه انداخته اند كه كانون كارگردانان نيز از اين امر گله مند هستند.

او ادامه داد: اين موضوع نيازمند انجام كار اطلاعاتي و شناخت كامل و با سرعت است كه در كميسيون فرهنگي اين موضوع در دستور كار اولويت دار جهت بررسي قرار دارد كه بر اساس ساز و کارهای قانونی پیش خواهيم رفت و هیچ محدودیتی هم برای مبارزه وجود ندارد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: اجازه نخواهيم داد كه عرصه فرهنگ نيز آسيب هاي ديگر حوزه ها را ببيند چرا كه چنانچه فرهنگ آسيب ببيند بحران در زيرساخت ها و اعتبار جامعه ايجاد خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر