سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: 43869
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 18:06
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه بیست و پنجم مردادماه ۹۷ در بازار تهران با کاهش ۱۳۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان داد و ستد شد.
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران در حالی کاهش یافت که نرخ دلار با افزایش مواجه شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه بیست و پنجم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با کاهش ۱۳۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان افت نسبت به روز گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲۲ هزار تومان کاهش در مدت مشابه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۱ هزار تومان افت به ارزش ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش ۵۰۱ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵ هزار و ۷۶۰ تومان افت به ارزش ۲۸۹ هزار و ۴۰ تومان فروخته شد.

ایران اکونومیست نوشت: بر اساس آمار سامانه سنا هر دلار آمریکا با یک هزار و ۵۸۳ تومان افزایش ۹ هزار و ۵۱۸ تومان معامله شد. همچنین هر یورو با ۲۰ تومان کاهش ۹ هزار و ۳۸۰ تومان و هر پوند نیز با ۶۶ تومان افزایش ۱۲ هزار و ۲۶ تومان به فروش رفت.

کاهش ۱۳۶ هزار تومانی قیمت سکه/ افزایش نرخ دلار در بازار
برچسب ها: سکه ، دلار
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر