پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43853
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 01:20
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت، خبر ارسال نامه قالیباف به سران قوا را تایید کرد.
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت، خبر ارسال نامه قالیباف به سران قوا را تایید کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز در برخی از رسانه ها، خبری با عنوان "ارسال نامه‌ای از سوی محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا" منتشر شد. 
در پی انتشار این خبر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان دریافت این نامه را تکذیب کرد و گفت: هیچ نامه‌ای از آقای قالیباف دریافت نکرده‌ایم. برای صحت و سقم این خبر بر آن شد تا اصل نامه را پیگیری کند، در همین راستا به سراغ محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان محمد باقر قالیباف رفتیم، او، ضمن تایید ارسال نامه‌ قالیباف به برخی مسئولان نظام، گفت: احتمالا هنوز این نامه به دست خود آقای واعظی نرسیده، چراکه قالیباف نامه‌ای را به سران سه قوه به عنوان اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال کرده است. 
پیرهادی ادامه داد: در این نامه، راهکار‌های عملیاتی در راستای کمک به دولت جهت مدیریت حوزه نقدینگی و ارز به تفصیل ارائه شده است. دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: شرایط کشور ایجاب می‌کند همه دلسوزان مردم، نظام و انقلاب با همدلی و وحدت تمام فکر و توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر