پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: 43760
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397 10:17
نوروزی تاکید کرد: تحقیقات از مدیران 3موسسه مالی و اعتباری آرمان، کاسپین، والعصر آغاز شده و بعد از صدور قرار مجرمیت از سوی دادستان روند محاکمه متهمان شروع خواهد شد.
 روزنامه جوان به نقل ازحسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی نوشت: مدیران موسسه والعصر، آرمان و کاسپین بازداشت شدند و به زودی مراحل برگزاری دادگاه آن‌ها انجام خواهد شد. وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر پرونده موسسه ثامن‎الحجج در دادگاه در حال بررسی است قطعا بعد از اتمام این پرونده دستگاه قضایی برای بررسی سایر پرونده‎ها وارد عمل خواهد شد.
 سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اخیرا طبق اطلاعات بنده مدیر موسسه والعصر نیز بازداشت شده است و پرونده وی در دستگاه قضایی در حال بررسی است. نوروزی تاکید کرد: تحقیقات بازپرس از این مدیران آغاز شده است و بعد از صدور قرار مجرمیت از سوی دادستان روند محاکمه متهمان شروع خواهد شد.
 وی تصریح کرد: بدون شک باتوجه به مطالبات مردم از این موسسات مالی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان در جهت تحقق خواسته‎های آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد و در این راستا نسبت به عملکرد دستگاه قضایی نظارت لازم را انجام خواهند دارد تا خدایی نکرده حقی از مردم پایمال نشود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر