جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 43679
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397 18:01
بیشتر کارگاه های مستقر در شهرک امیرکبیر اصفهان در زمینه تراشکاری، ریخته گری، مکانیکی، صافکاری، ابزار آلات، ماشین آلات و تعمیر خودروهای سنگین فعالیت می کنند، صاحبان این کارگاه ها دیروز سه شنبه نیز با تجمع در این شهرک، نسبت به وضعیت بازار و نوسان قیمت ها اعتراض کرده و خواهان رفع مشکلات خود شدند.
جمعی از کسبه و صنعتگران شهرک صنعتی امیر کبیر اصفهان امروز چهارشنبه برای دومین روز متوالی با حضور در خیابان شاپور در شمال این کلانشهر خواستار حل مشکلات صنفی خود شدند. به گزارش ایرنا، اکثر تجمع کنندگان که کارگران این واحدهای صنفی بودند با وسائل نقلیه خود شامل موتور و دوچرخه در این تجمع حضور یافتند وبا سردادن شعار «حمایت حمایت، شاپوری باغیرت» از دیگر کسبه محل درخواست می کردند که برای بیان مطالبات صنفی با آنها همراه شوند. 
این تجمع بعد از ساعت 12 آغاز شد و ساعتی بعد با حضور ماموران انتظامی پایان یافت و تجمع کنندگان متفرق شدند. بیشتر کارگاه های مستقر در شهرک امیرکبیر اصفهان در زمینه تراشکاری، ریخته گری، مکانیکی، صافکاری، ابزار آلات، ماشین آلات و تعمیر خودروهای سنگین فعالیت می کنند، صاحبان این کارگاه ها دیروز سه شنبه نیز با تجمع در این شهرک، نسبت به وضعیت بازار و نوسان قیمت ها اعتراض کرده و خواهان رفع مشکلات خود شدند. 
صنوف مختلف به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران با توجه به نوسانات بازار ارز با مشکلاتی روبه رو هستند و تاکنون به اشکال مختلف خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کرده اند اما حساب خود را از فراخوان های سوء جدا می دانند. رئیس اتحادیه صنف ماشین ساز، فلزتراش و خدمات فنی خودروهای سنگین در اصفهان در پی تجمع دیروز سه شنبه کسبه شهرک صنعتی امیر کبیر اصفهان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این اتحادیه هرگونه حرکت‌ غیرقانونی و موارد خلاف امنیت که در جهت اهداف دشمنان قسم خورده انقلاب باشد را قویا محکوم می‌کند.
 اکبر عشوریون در این اطلاعیه تصریح کرد: با پیگیری مستمر اتحادیه و هیات امنای شهرک، در حال انتقال مشکلات و مطالبات بر حق صنعتگران به مسئولان هستیم که نتایج آن نیز بزودی منتشر خواهد شد. عشوریون در این اطلاعیه از صنعتگران اصفهانی خواسته است تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری خود در قبال تحرکات ضدانقلاب، هرگونه موارد مشکوک را به اتحادیه یا دفتر هیات امناء انتقال دهند.
 صنوف و صنعتگران منطقه شهرک صنعتی امیر کبیر در حالی امروز برای درخواست های صنفی خود تجمع کردند که روز گذشته برخی شبکه ها با فراخوان هایی از عموم مردم اصفهان خواستند که در میدان نقش جهان این کلانشهر تجمع و نسبت به گرانی معترض شوند، اما مردم به این فراخوان پاسخ منفی دادند. میدان امام (نقش جهان) اصفهان گرچه مانند روزها و شب های قبل شاهد حضور خانواده های اصفهانی و گردشگران بود اما هیچ تجمع اعتراض آمیزی طی سه شنبه شب در این مکان تاریخی مشاهده نشده و کسبه بازار اطراف میدان با وجود مشکلات اقتصادی در مغازه های خود حضور داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر