پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43549
تاریخ انتشار: 31 تير 1397 14:17
با گذشت چند روز از پایان برنامه ۲۰۱۸ شبکه سوم سیما، این پرسش وجود دارد که آیا در این فرصت، نهاد‌های ذیصلاح به موضوع ترویج ابتذال توسط این برنامه می‌پردازند یا نه؟ برای اولین بار در تاریخ صدا و سیما بود که در یک برنامه، مجری برنامه به خود جرأت داد و صراحتا کلام یکی از بزرگان کشور را هدف سخریه گرفت!
کیهان نوشت: با گذشت چند روز از پایان برنامه ۲۰۱۸ شبکه سوم سیما، این پرسش وجود دارد که آیا در این فرصت، نهاد‌های ذیصلاح به موضوع ترویج ابتذال توسط این برنامه می‌پردازند یا نه؟ برای اولین بار در تاریخ صدا و سیما بود که در یک برنامه، مجری برنامه به خود جرأت داد و صراحتا کلام یکی از بزرگان کشور را هدف سخریه گرفت! همین مجری و در واقع گزارشگر، در برنامه خود و در قالب مستندی، به تبلیغ رسمی کشور‌های غربی پرداخت و از کشور‌های استعماری تصویری رویایی ارائه کرد. اما دعوت از یک بازیکن اسپانیایی – پویول – به ۲۰۱۸ خود تبدیل به ماجرایی تلخ علیه آبروی رسانه ملی شد.
 مجری و تهیه‌کننده ۲۰۱۸ در دروغی آشکار رسانه ملی را متهم کرد که بدلیل بلندی مو، بازیکن اروپایی به صدا و سیما راه داده نشده است. این مجری که قبلا عنادش را با ارزش‌های انقلابی و دینی به انحاء گوناگون نشان داده است، باز هم در روزی دیگر، گستاخانه دروغ خود را تکرار کرد تا به همه بفهماند او نه تنها عرقی به رسانه ملی ندارد بلکه حاضر است برای منافع خود آبروی رسانه ملی را به مسلخ ببرد. 
اما اوج قانون‌گریزی و ابتذال‌گرایی مجری در برنامه آخر مجموعه ۲۰۱۸ عیان شد؛ آن هنگام که پس از پخش تصاویر چندش مبتذل و غیراخلاقی از رئیس‌جمهور کروواسی در ورزشگاه – که با انتقاد رسانه‌های کروواسی و صربستان- روبرو شد؛ مجری برنامه، با تشکر از مجوز پخش تصاویر مبتذل، شادی خود را با گفتن اینکه با پخش این تصاویر هیچ اتفاق بدی روی نداد، به اوج رساند! ۲۰۱۸ نشان داد که متاسفانه برخی افراد بی‌صلاحیت از نظر برخی مسئولین سیما و به خصوص معاون سیما به حدی بزرگ هستند که جرات مخالفت با نظر این مجریان را ندارند. مجریانی که ثابت کرده‌اند نه تنها عرق ملی و انقلابی ندارند بلکه هر جا بتوانند نیش زهرآگین خود را به انقلاب و رسانه ملی می‌زنند.
 حالا باید دید با مجری یا همان گزارشگری که به رغم نداشتن بایستگی‌های اجرا، مجری خوانده می‌شود، چه برخورد قانونی صورت می‌گیرد. باید دید از نظر متولیان رسانه ملی، پیشگیری از تبلیغ کشور‌های استعماری و دروغ‌زنی به رسانه ملی و ... اهمیت دارد یا رضایت گزارشگر سطحی و مرعوبی که پخش تصاویر مبتذل را به عنوان دستاوردی بزرگ به نام خود زده است! کیهان البته اطمینان دارد که در این میان؛ مدیر انقلابی شبکه سوم نقشی در فضاحت برنامه ۲۰۱۸ نداشته است.

برچسب ها: فردوسی‌پور
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر