پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43548
تاریخ انتشار: 31 تير 1397 14:14
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شما همه عملکرد تیم ملی را در جام جهانی دیدید، اما آقایان کاری کردند که تیم ملی را با فرانسه اشتباه گرفته بودند.
امیر قلعه‌نویی ضمن عرض تسلیت به آقایان افتخاری و برادران مجیدی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش به رادیو جوان گفت:در ابتدا از مجموعه فولاد مبارکه تشکر می‌کنم ولی بحث ما این است که چند نامه توسط آقای تابش زدیم که این تیم 2 پلی میکر می‌خواهد.

به گزارش خبرآنلاین، امیر قلعه‌نویی ضمن عرض تسلیت به آقایان افتخاری و برادران مجیدی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش به رادیو جوان گفت: در ابتدا از مجموعه فولاد مبارکه تشکر می‌کنم، ولی بحث ما این است که چند نامه توسط آقای تابش زدیم که این تیم ۲ پلی میکر می‌خواهد. شما نمی‌توانید ماشینی داشته باشید که لاستیک نداشته باشد! ما هم یار‌های خوبی گرفتیم و هم نفرات قبلی انگیزه خوبی دارند، ولی حدود ۳ هفته است از باشگاه خواسته‌ایم از میان ۸۰ فیلمی که دیده‌ایم ۲ بازیکن خارجی را جذب کنند. 
او ادامه داد: یک بازیکن برزیلی است و یکی دیگر از کشوری دیگر است، تیمی که طی ۲-۳ سال اخیر شرایط خوبی نداشته و در جایگاه ۱۴ جدول بوده باید امسال تکمیل شود. منِ قلعه‌نویی باید در نقل و انتقالات ۱۲ امتیاز بگیرم و انتهای لیگ را ببینم. همین بازی استقلال و ذوب‌آهن را که برگزار کردیم ۲ مدافع وسط تیممان را نداشتیم و دچار مشکل شدیم. سپاهان تیم پرافتخاری است و نیاز داریم ۲ بازیکن بگیریم، ولی نگرفته‌اند. قرار است در جلسه این هفته علت‌ها را بگویند که چرا این نفرات را جذب نکردند. 
قلعه‌نویی گفت: در این سال‌ها چیز‌های خوبی یاد گرفته ایم. سال‌های قبل می‌آمدند با ما حرف می‌زدند، ولی در نهایت زیر حرفشان می‌زدند. امسال یاد گرفته‌ایم همه چیز را کتبی کرده‌ایم. سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چرا مسلمان به سپاهان نیامد گفت: هر تیم دوست دارد او را داشته باشد و از او هم تشکر می‌کنم که در جلسه خوب صحبت کرده است، ولی قسمت نبود. حرف من این است که حداقل یکی از بازیکنان خارجی مد نظرمان را بگیریم، بختیار رحمانی هم از نیم فصل اضافه می‌شود. چه در رابطه با همکارانم و چه بازیکن عادت ندارم با باشگاه حرف بزنم، هنوز نمی‌دانم بازیکنانم چقدر گرفته‌اند، ولی می‌گویند نظر آقای سبحانی مهم است که بازیکن گرفته شود. او در خصوص وضعیت رسول نویدکیا گفت: من ۱۲ عمل برای استقلال انجام داده‌ام و خیلی چیز‌ها را یاد گرفته‌ام، فکر می‌کنم با توجه به شرایط بدنسازی رسول هفته ششم یا هفتم او را در اختیار داشته باشیم.
 قلعه‌نویی در خصوص اینکه کاپیتان تیمش گفت:دوست ندارم در این خصوص زیاد حرف بزنم، اما در اردوی کردان جلال علی محمدی حرکتی پهلوانی کرد و بازوبند را به کیانی داد. البته کاپیتان ما حسین پاپی بود، اما جا دارد از سرلک تشکر کنم که شماره پیراهنش را به کیانی داد. این مسائل هم زیاد مهم نیست، چون بازوبند یک تکه پارچه است و فقط در ایران این مسائل مهم می‌شود.
 او با اشاره به اینکه مدیر این تیم چه کسی است گفت: فتاحی ۲۰ سال سابقه اجرایی دارد و با تصمیم هیات مدیره ۲ هفته است او کارش را شروع کرده است. مطمئنم او به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد.
 سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه نظرش در مورد تمدید قرارداد کی‌روش چیست گفت:اگر حرفی بزنیم همه علیه ما جبهه می‌گیرند و می‌گویند قلعه‌نویی منتقد است، اما با توجه به زمان کم بر اساس چارچوب خاص بهتر است کی‌روش را نگه داریم. متاسفانه یک سری تیم تبلیغاتی در فوتبال ما هستند که هر کاری که بخواهند انجام می‌شود.
 تصمیم گیرنده هم وزیر و رئیس فدراسیون نیست. عملکرد تیم ملی را در جام جهانی دیدید، اما آقایان کاری کردند که تیم ملی را با فرانسه اشتباه گرفته بودند! متاسفانه ما را محاکمه می‌کنند در حالی که فدراسیون رئیس نداشت، ولی عملکرد ضعیف تیم ملی دوباره تکرار شد، اما آقایان قهرمان ملی شدند! این سوالات را از ما، از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون نپرسید، از همان آقایان بپرسید که کار تبلیغاتی می‌کنند و من نمی‌خواهم اسم آن‌ها را بیاورم! از آن‌ها بپرسید که آیا کی‌روش بماند یا نه.
 او در خصوص سوپرجام گفت: وقتی دلار ۸ هزار تومان می‌شود همین اتفاقات می‌افتد. چرا این برگزاری این بازی قانون نمی‌شود؟ متاسفانه اینجا قانون قائم به شخص است، البته از زحمات سازمان لیگ تشکر می‌کنم که در این ۲ سال خوب کار کرده، اما باید راست را به مردم گفت که با احساسات و عواطف طرفداران استقلال بازی نشود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر