چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 43432
تاریخ انتشار: 23 تير 1397 22:42
در حاشیه اتهامات اخیر نماینده های تندرو علیه فرزندان روحانی؛

از خانواده آقای رییس‌جمهور چه می‌دانیم؟

اخیرا یک اصولگرامدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد. حسام الدین آشنا بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد.
اخیرا یک اصولگرامدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد. حسام الدین آشنا بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد. در پی این موضوع، ابهامات زیادی برای بسیاری از رسانه ها و نیز افکار عمومی، ایجاد شد. سرگردانی افکار عمومی و رسانه ها از این بابت بود که تا کنون اطلاعات زیادی درمورد خانواده حسن روحانی منتشر نشده. ویدیوی زیر درباره خانواده حسن روحانی را تماشا کنید.

اخیرا مجتبی ذوالنور، نماینده اصولگرای قم مدعی شد فرزند روحانی سه تابعیتی است و علاوه بر ایران، تابعیت کانادا و انگلیس را هم دارد.

به گزارش حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد. در پی این موضوع، ابهامات زیادی برای بسیاری از رسانه ها و نیز افکار عمومی، ایجاد شد.

سرگردانی افکار عمومی و رسانه ها از این بابت بود که تا کنون اطلاعات زیادی درمورد خانواده حسن روحانی منتشر نشده. در ویدیوی زیر اطلاعاتی در مورد خانواده حسن روحانی منتشر شده است.



برچسب ها: روحانی
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر