پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43404
تاریخ انتشار: 20 تير 1397 20:07
درخواست بلومبرگ در یک دوره حساسی مطرح شده، زیرا آمریکا قبلا صداوسیما را تحریم کرده بود. اما این تحریم‌ها از سال ۲۰۱۴، تعلیق شده‌اند. تعلیق این تحریم‌ها روز پنج شنبه به پایان می‌رسد. بنابراین، دولت آمریکا در این روز باید در خصوص استمرار تعلیق تحریم‌های صداوسیما یا بازگرداندن آن‌ها تصمیم‌گیری کند.
منتقدان خارجی صداوسیما که به دنبال بهانه‌ای برای محکوم کردن این سازمان هستند، از ماجرای پخش اعترافات دختر نوجوان به عنوان بهانه‌ای برای ترغیب آمریکا به تحریم صداوسیما استفاده می‌کنند. به گزارش فرارو، پخش اعترافات چند دختر مشهور به شاخ‌های اینستاگرام، از جمله یک رقصنده، در تلویزیون، واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی در پی داشت. 
در حالی که برخی در داخل کشور از این اقدام صداوسیما انتقاد می‌کنند، برخی دیگر، که عمدتا خارج‌نشین هستند، از ماجرای اعترافات دختر رقصنده به عنوان دستاویزی برای ترغیب دولت آمریکا به تحریم صداوسیما استفاده می‌کنند. 
رسانه‌های عمده غربی که مترصد اخبار مسئله‌دار ایران هستند، به سرعت و به طور گسترده اعترافات دختر رقصنده را مورد توجه قرار دادند و از آن تفسیر‌های تقریبا مشابهی ارائه کردند. در اغلب این رسانه‌ها، رقص این دختر و واکنش‌ها به آن در شبکه‌های اجتماعی، به عنوان اعتراض قلمداد شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر