جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 43276
تاریخ انتشار: 12 تير 1397 22:57
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در طرح بخشودگی جرایم بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، ٢٠٠٠ درخواست بخشودگی با مبلغ ٢٤٠ میلیارد ریال ثبت شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یونس خسروانی، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه اظهار داشت: در راستای رضایت مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان بخش های تولیدی، خدماتی و صنعتی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی ادامه داد: به همین منظور و پس از اطلاع رسانی گسترده این موضوع به کارفرمایان محترم، تا تاریخ دهم تیرماه جاری، مهلت داده شد تا با نامنویسی در این طرح از مزایای آن بهره مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه این طرح فرصت بسیار خوبی برای کارفرمایان مختلف اعم از دولتی و خصوصی بود تا جرایم بیمه ای ایشان به صورت ١٠٠ درصدی بخشیده شود و به کمک آن بتوانیم شاهد رونق و پویایی بیشتر این بخش ها باشیم، تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان و برخی از شهرداری ها از جمله بدهکارترین دستگاه ها و سازمان های استان به تامین اجتماعی هستند.
خسروانی ادامه داد: طی روزهای نهم و دهم تیرماه که آخرین فرصت کارفرمایان برای نامنویسی در طرح بخشودگی جرایم بیمه ای بود، همکاران ما تا ساعت ٢٤ در شعب تامین اجتماعی استان حضور داشته و از تمامی متقاضیان نامنویسی کردند.
وی تاکید کرد: استقبال کافرمایان استان از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای سازمان تامین اجتماعی بسیار خوب بود و ٢٠٠٠ درخواست بخشودگی از سوی کارفرمایان و توسط شعب این اداره کل ثبت شد که مبلغ بدهی های آنان که شامل طرح بخشودگی می شود بالغ بر ٢٤٠ میلیارد ریال است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: شعب تامین اجتماعی استان، با تشکیل کمیته هایی در حال بررسی درخواست های ثبت شده کارفرمایان هستند تا شرایط ایشان برای بهره مندی از طرح را مورد بررسی و اعمال قانون قرار دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر