شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 43232
تاریخ انتشار: 11 تير 1397 11:00
با حذف تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حالا عملا تنها ۴ تیم با سابقه قهرمانی این مسابقات در ادامه رقابت‎ها حضور خواهند داشت.
مهر نوشت: جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیست و یکمین دوره این مسابقات است که با حضور ۳۲ تیم در سرزمین تزارها آغاز شد و حالا در مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفته است. در بیست دوره گذشته این مسابقات تنها هشت کشور اروگوئه، آلمان، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آرژانتین، اسپانیا و انگلستان موفق به فتح آن شدند و ۲۰ قهرمانی جام جهانی بین این ۸ کشور تقسیم شده است.

تیم ملی ایتالیا موفق به راهیابی به مرحله نهایی این مسابقات نشد تا ۷ کشور با سابقه قهرمانی جهان در روسیه حضور داشته باشند. از این ۷ تیم، آلمانی ها با ۴ سابقه قهرمانی در ادوار گذشته جام جهانی که یکی از پر افتخار ترین تیم های حاضر در این مسابقات هم محسوب می شوند در مرحله گروهی به طرز رقت باری حذف شد تا شگفتی بزرگ را در روسیه رقم زده باشد.

بعد از حذف ژرمن های پر افتخار از ادامه مسابقات جام جهانی روسیه، نوبت به اسپانیا رسید تا با پذیرفتن شکست مقابل روسیه میزبان با حکم ضربات پنالتی راهی خانه شود تا یکی دیگر از تیم هایی که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد از گردونه رقابتها با حذفی زودهنگام مواجه شود.

حال تنها مانده تیم های فرانسه، انگلستان، برزیل و اروگوئه که با دارا بودن سابقه قهرمانی در جام جهانی در گردونه این رقابتها باقی مانده اند. این در حالی است که هنوز دو تیم برزیل و انگلستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان نرفته و احتمال حذف این دو قهرمان سابق جهان هم در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.

در محله یک هشتم نهایی جام جهانی برزیلی ها امشب با مکزیک دیدار می کنند و انگلستان فردا و در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات به مصاف کلمبیا، یکی از نماینده های امریکای لاتین خواهد رفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر