شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 43190
تاریخ انتشار: 08 تير 1397 22:33
همه منتظرند دالیچ جانشین کی روش شود؛ به همین دلیل او ترسیده

برانکو: کی‌روش دروغ می‌گوید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید ادعای اخلال در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حرفی دروغ است،‌ سیدجلال باید به جام جهانی می‌رفت و سرمربی پرتغالی ایران نگران است دالیچ جایش را بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید ادعای اخلال در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، حرفی دروغ است،‌ سیدجلال باید به جام جهانی می‌رفت و سرمربی پرتغالی ایران نگران است دالیچ جایش را بگیرد.

به گزارش فارس، برانکو در گفت‌وگو با روزنامه جوتارنی‌لیست کرواسی اظهارداشت: کی‌روش موفقیت تیم ملی ایران را مورد سئوال قرار می‌دهد. از طرح و برنامه‌های ما خرده می‌گیرد.به زعم خودش از دست تیم ما عصبانی است و این موضوع آن را بایکوت و عصبی کرد. من فقط واقعیت را می‌گویم. مجبور شدم 4 سال تمام سکوت کنم. اما اکنون وقت آن رسیده که به او مستقیم جواب دهم. رفتار او چیزی خاص است در حالی که همه می‌دانیم او از کجا می‌آید. ما در کشوری با فرهنگ تحصیل کرده‌‌ایم و به تحلیل و ارزیابی چنین شخصیت‌های نمی‌پردازم.

وی در مورد این موضوع که باعث برهم خوردن برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مطابق ادعای کی‌روش شده،‌ عنوان کرد: این حرف دروغ است. هروقت که فراخوانی از طرف تیم ملی بوده،‌ بازیکنانم در اردوی تیم ملی بودند. با این حرف‌ها او می‌خواهد به خاطر عدم نتیجه‌گیری توجهات را منحرف کند. ایران در روسیه نشان داد که بازیکنان بزرگ جهانی دارد. اما از بدشانسی فاقد مربیان برنده‌ای مثل زلاتکو دالیچ است.

برانکو در مورد قضیه ملی‌پوشانش عنوان کرد: کاپیتان سیدجلال حسینی باید فراخوانده می شد. گلزنی که مقابل الجزیره یک گل زد و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاس گل داد؛ اما کی‌روش او را دعوت نکرد. چون از این که تیم پرسپولیس موفقیت بدست آورده بود، خوشحال نبود. در ایران همه انتظار دارند که بعد از کی‌روش، دالیچ جانشین او شود. به همین خاطر کی‌روش دچار هراس شده است.
برچسب ها: برانکو ، کی روش
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر