پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43107
تاریخ انتشار: 05 تير 1397 11:41
خبرگزاری آسوشیتدپرس اقدام تماشاگران ایران شب قبل از بازی با پرتغال و واکنش کریستیانو رونالدو را بازتاب داده است.
مهر نوشت: خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: «صدها نفر از تماشاگران ایران ساعت هایی از شب را در اطراف هتل تیم ملی فوتبال پرتغال گذراندند تا با ایجاد صداهای بلند استراحت تیم حریفشان در بازی دوشنبه شب را مختل کنند. کریستیانو رونالدو در تصاویری که شبکه RTP تلویزیون پرتغال به تصویر کشیده است، از تماشاگران ایران می خواهد که ساکت باشند اما در بامداد روز دوشنبه هم هنوز تعدادی از تماشاگران نزدیک هتل آهنگهایی با صدای بلند پخش می کردند.»

در ادامه این گزارش که در سایت فاکس اسپورتس انگلیس هم منعکس شده، آمده است: «ایران تنها در صورت پیروزی مقابل پرتغال می تواند به مرحله بعد صعود کند؛ در حالی که پرتغال فقط یک مساوی نیاز دارد هرچند این تیم تمایل دارد به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد برود. پلیس شهر سارانسک گفت که آنها اولین تماس در ارتباط با این سر و صدا را حوالی ساعت ۱۱ شب دریافت کردند؛ زمانی که موج اول تماشاگران ایرانی به آنجا رسیده و شروع به شعار دادن بیرون هتل کرده بودند. 
همین باعث شد تا رونالدو سعی در متقاعدکردن تماشاگران برای ترک آن محل کند. سپس موج دوم تماشاگران آمد و سر و صدا را برای چند ساعت متوقف نکرد. پلیس سپس خیابانهای اطراف هتل را بست اما بعضی از کوچه های اصلی اطراف هتل هنوز باز بود که همین به تماشاگران ایران اجازه داد تا به کار خود ادامه بدهند.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال از ساعت ۲۲:۳۰ امروز دوشنبه در سومین بازی خود در جام جهانی روسیه به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر