پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 43072
تاریخ انتشار: 03 تير 1397 12:15
استفاده از VAR در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باعث شده است وقت‌های اضافه افزایش یابند و در این مدت تیم‌های زیادی به گل رسیدند و پیروز شدند.
به‌ گزارش راه امروز: گل نجات بخش تونی کروس برای آلمان در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در وقت‌های ‌اضافه به ثمر رسید. این گل زمانی وارد دروازه‌ سوئد شد که ژرمن‌ها تقریبا تمام توان خود را از دست داده بودند. گل کروس در ‌دقیقه ۹۴:۴۱ به ثبت رسید اما دیشب (شنبه) تنها زمانی نبود که در وقت‌های ‌اضافه دروازه‌ تیم‌ها باز می‌شد. با حضور VAR در  جام جهانی به زمان وقت‌های ‌اضافه افزوده شده است. در ۲۹ بازی برگزار شده تاکنون ۱۲۸ ‌دقیقه وقت ‌اضافه در نظر گرفته شده است (۴.۴ میانگین).

ايسنا نوشت: روسیه، عربستان و بلژیک، تیم‌هایی هستند که کم‌ترین وقت‌های ‌اضافه را داشتند و در مجموع دو بازی‌شان فقط هفت ‌دقیقه وقت ‌اضافه در نظر گرفته شده است. کم‌ترین وقت‌های ‌اضافه در چهار بازی با سه ‌دقیقه به ثبت رسید.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - مراکش، برزیل - کاستاریکا و نیجریه - ایسلند با بیش‌ترین وقت‌های ‌اضافه در صدر این فهرست قرار دارند. در دو بازی اول نتیجه‌ در این زمان تغییر پیدا کرد. گل به خودی عزیز بوهادوز برای ایرانی‌ها در ‌دقیقه ۹۵ به ثمر رسید و شاگردان کارلوس کی روش توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند. کوتینیو و نیمار در حالی نخستین پیروزی برزیل را رقم زدند که گل‌های‌شان در ‌دقیقه ۹۱ و ۹۷ وارد دروازه‌ کاستاریکا شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر