جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 42900
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397 15:48
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش در پیامی اعلام کرد: بچه های تیم ملی ایران عیدی بزرگی به مردم دادند؛ ما سه سال منتظر چنین روز بودیم.
به گزارش ایرنا به سن پترزبورگ؛ مسعود سلطانی فر جمعه شب پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه در سخنانی اظهار داشت: ۸۰ میلیون ایرانی و بسیاری از هموطنانی که به شهر سنت پترزبورگ آمده بودند از این نتیجه احساس غرور می کنند و شادمان هستند.

وی افزود: سه سال منتظر چنین روزی بودیم و بچه های تیم ملی در عید بزرگ فطر عیدی دیگری به ما دادند و دومین پیروزی تاریخ فوتبال کشور در ادوار جام جهانی رقم خورد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این برد شیرین موجب غرور همه ایرانیان، افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد و امیدوارم تیم ایران بتواند در دو بازی آینده که بسیار سخت تر است آبرومند و در خور شان نام ورزش ایران ظاهر شود.

سلطانی فر با تشکر از مسئولان فدراسیون فوتبال، همکاران خود در وزارت ورزش و جوانان، کادر فنی و بازیکنان تیم گفت: امروز شاهد بودیم هزاران نفر از ایرانیان از سراسر جهان عاشقانه تیم ملی کشورشان را تشویق کردند و دلشان با تیم ملی بود و دعای خیر آنها پشتوانه بازیکنان ایران در بازیهای آینده و در این گروه دشوار است.
وی با تقدیر از زحمات زیاد سفیر ایران در مسکو گفت : ایرانیان حاضر در محل مسابقات جام جهانی در کمال امنیت و با حمایت و همراهی سفارت ایران حضور یافتند و جای تشکر دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر