چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: 42422
تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1397 04:00
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها مربی باشگاهی که برای دیدار تیم ملی آمده بود فقط من بودم.
 وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. کی روش سعی داشت همه بازیکنانش را امتحان کند تا ببیند آنها در زمین چه خواهند کرد. روزبه چشمی و پژمان منتظری در پست های جدید به میدان رفته بودند و این برای من بسیار جالب بود.

به گزارش مهر، وی در پاسخ به این سئوال که شما مدتهاست از کی روش حمایت می کنید افزود: من مربی استقلال هستم و فکر می کنم تنها مربی باشگاهی که به ورزشگاه آمده بود من بودم. شاید هم من اشتباه می کنم  و دیگر مربیان در بین هواداران نشسته بودند ولی برایم جای تعجب است که چرا دیگر مربیان باشگاهی برای تماشای بازی به ورزشگاه نیامده بودند.

شفر در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال افزود: شاید هم غافلگیر شدم و هم غافلگیر نشدم. بازیکنان من در پست های مختلف بازی کردند. روزبه چشمی و پژمان منتظری در این دیدار تغییر پست داده بودند. پژمان طی ۸ ماه گذشته  روز به روز بهتر شده و عملکرد قابل قبولی داشته، روزبه هم همینطور و توانسته در پست های مختلف بازیهای خوبی از خود ارائه دهد. در خصوص مجید حسینی هم باید بگویم که او بی اشتباه و بی نقص بود و عملکرد بسیار خوبی داشت و همانند بازیهایش در تیم استقلال از هشیاری بالایی برخوردار بود.

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد حسین حسینی هم ادامه داد: او نشان داد که از تجربه بالایی برخوردار است. سیوهای خوبی داشت و نشان داد که آینده درخشانی در پیش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی بتواند با آنکه در گروه سختی قرار دارد اما نمایش قابل قبولی در جام جهانی از خود ارائه دهد و نشان دهد که در آسیا هیچ تیمی همانند او مقتدرانه بازی نمی کند.
برچسب ها: وینفرد شفر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر