سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: 42414
تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1397 01:50
با گذشت چند ماه از امضای قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و شرکت آدیداس هنوز لباس‌های تیم ملی ایران رونمایی نشده است.
با گذشت چند ماه از امضای قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و شرکت آدیداس هنوز لباس‌های تیم ملی ایران رونمایی نشده است. در این بین بحث‌های زیادی هم در خصوص طرح لباس تیم ملی مطرح شد که حواشی زیادی را هم برای تیم ملی و هم برای فدراسیون فوتبال در پی داشت. 
اعتمادآنلاین| در جلسه‌ای که امروز (شنبه) با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در هتل آکادمی برگزار شد، کارلوس کی‌روش از زحمات و تلاش‌های حسین اوجاقی برای کمک به روند آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی در راه رقابت‌های جام جهانی تشکر کرد.

اوجاقی نیز با اشاره به روحیه بالای سرمربی تیم ملی، از بازیکنان خواست با الگو قراردادن این روحیه و همچنین باور به توانایی‌های بالای خود پا به رقابت‌های جام جهانی بگذارند. نکته ای که در این عکس‌ها قابل توجه است لباسی است که با امضای بازیکنان تیم ملی به حسین اجاقی اهدا شده است.

کی روش
با گذشت چند ماه از امضای قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و شرکت آدیداس هنوز لباس های تیم ملی ایران رونمایی نشده است. در این بین بحث های زیادی هم در خصوص طرح لباس تیم ملی مطرح شد که حواشی زیادی را هم برای تیم ملی و هم برای فدراسیون فوتبال در پی داشت. 

حالا کی‌روش لباسی را به اجاقی اهدا کرده است که می تواند طرح لباس تیم ملی در جام جهانی باشد. لباسی که طرحی کاملا ساده دارد و کناره‌های آن خط های قرمز دارد.
البته باید به این طرح ساده نقش یوزپلنگ آسیایی را هم اضافه کنیم که اگر این اتفاق رخ دهد لباس تیم ملی از ساده بودن خارج می‌شود. حالا باید منتظر ماند و دید که امشب از لباس‌های تیم ملی در جام جهانی مقابل ازبکستان به صورت رسمی رونمایی خواهد شد یا خیر؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر