پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 42403
تاریخ انتشار: 29 ارديبهشت 1397 17:52
محققان فرانسوی: یافته های ما ثابت می کند که هیتلر در سال 1945 مرده است

پایان شایعات درباره زنده بودن هیتلر

تحقیقات پژوهشگران فرانسوی نشان می دهد، آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی با خوردن سم سیانور و یا در اثر اصابت گلوله به سرش قطعا در سال 1945 مرده است.
پروفسور فیلیپ شارلیه به خبرگزاری فرانسه گفت: می توانیم تمام تئوری های توطئه درباره هیتلر را متوقف کنیم. او با زیردریایی به آرژانتین نرفت، همچنین در یک پایگاه مخفی در قطب جنوب یا در نیمه تاریک ماه هم نیست.

خبرگزاری فرانسه امروز (شنبه) در گزارشی با اعلام این خبر افزود: در اقدامی عجیب به پژوهشگران فرانسوی اجازه داده شد تا به بقایای دندان هیتلر که در مسکو نگهداری می شود، دسترسی پیدا کنند.
پروفسور فیلیپ شارلیه به خبرگزاری فرانسه گفت: این دندان ها مطابقت دارند، هیچ شکی وجود ندارد. یافته های ما ثابت می کند که هیتلر در سال 1945 مرده است.

شارلیه ادامه داد: می توانیم تمام تئوری های توطئه درباره هیتلر را متوقف کنیم. او با زیردریایی به آرژانتین نرفت، همچنین در یک پایگاه مخفی در قطب جنوب یا در نیمه تاریک ماه هم نیست.
محققان فرانسوی: هیتلر در سال 1945 مرده است
وی یادآور شد: «FSB» (سرویس امنیت فدرال روسیه) و بایگانی دولتی این کشور برای اولین بار از سال 1946، در مارس (اسفند 96) و ژوییه 2017 (تیر 96) به یک تیم از محققان اجازه دادند تا استخوان های رهبر آلمان نازی را بررسی کنند.
این تیم فرانسوی قادر بود تا به بقایایی که به عنوان استخوان های بر جا مانده از هیتلر معرفی شده، نگاهی بیاندازند. یک حفره در سمت چپ استخوان سر نشان از آن دارد که احتمالا به علت عبور گلوله از آن ایجاد شده است.
بر اساس این تحقیقات، استخوان های به جا مانده 'کاملا مشابه' رادیوگرافی از استخوان سر هیتلر یک سال قبل از مرگ وی، است.
شارلیه افزود: نمی دانیم که آیا او از آمپول سیانور برای خودکشی استفاده کرده یا گلوله به سرش اصابت کرده است. هر دو آنها احتمالات هستند.
بررسی دندان ها هیچ نشانه ای از باروت ندارد که این نشان می دهد شلیک گلوله از دهان نبوده و به احتمال زیاد از ناحیه گردن یا پیشانی شلیک شده است.
این پژوهشگر ادامه داد: ته نشین های آبی رنگ دیده شده در دندان مصنوعی او می تواند نشان از واکنش شیمیایی بین سیانور و فلز دندان های مصنوعی باشد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: هیتلر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر