شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 42004
تاریخ انتشار: 02 ارديبهشت 1397 16:16
با سفر گرشاسبی به سوئیس صورت می‎گیرد؛

آخرین تلاش‎ها برای بخشش محرومیت پرسپولیس

به دنبال رایزنی‎هایی که مسئولان پرسپولیس از مدت‎ها قبل برای لغو محرومیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کردند، گرشاسبی برای ادامه مذاکرات عازم ژنو شد.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه فیفا، باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلف در پرونده انتقال مهدی طارمی به ترکیه از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی محروم کرد، رایزنی ها برای به حداقل رساندن این محرومیت از سوی مسئولان این باشگاه، وزارت ورزش و جوانان و برخی نهادهای دیگر آغاز شد.

در همین راستا سفرهای مقامات و مسئولان ترکیه و فیفا به ایران نیز فرصتی را برای مسئولان باشگاه پرسپولیس فراهم کرد تا در رایزنی با آنها زمینه کاهش محرومیت سرخپوشان از پنجره نقل و انتقالات را فراهم کنند، حتی در سفر اینفانتینو به تهران، حمیدرضاگرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در دیداری کوتاه شرح ماجرا را برای وی بازگو و رئیس فیفا تاکید کرد که تمام تلاشش را برای کم شدن محرومیت باشگاه پرسپولیس انجام خواهد داد.

با این حال این پایان تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس نبود و آنها در چند مرحله با در اختیار گرفتن وکلای اروپایی به دنبال بخشش محرومیت این باشگاه حداقل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی شدند.

در همین راستا حمیدرضا گرشاسبی چندی پیش در سفری به سوئیس گزارشات و مستندات باشگاه را به مسئولان کمیته حقوقی فدراسیون بین المللی فوتبال ارائه کرد تا شاید بتواند زمینه کاهش محرومیت باشگاه ایرانی را فراهم کند.

گرشاسبی در ادامه تلاش های خود برای بخشش باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه راهی ژنو شد تا آخرین تلاش های خود و وکلای اروپایی برای بخشش محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی را صورت دهد.

وی روز دوشنبه در نشست با مسئولان کمیته حقوقی فیفا، آخرین دفاعیات در این پرونده را ارائه خواهد کرد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد رایزنی های مسئولان باشگاه پرسپولیس با فیفا امیدواری هایی را ایجاد کرده اما از آنجایی که تخلف این باشگاه در انتقال طارمی به ترکیه مسجل شده بود، شانس بخشش کامل محرومیت اندک است، با این حال آنها امیدوارند آخرین تلاششان برای بخشیدن محرومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده مهدی طارمی به نتیجه برسد و پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود.

مسئولان پرسپولیس که از مدت ها قبل رایزنی برای لغو محرومیت این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کردند، آخرین تلاش های خود را با حضور سرپرست این باشگاه در ژنو صورت خواهند داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر