چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 41938
تاریخ انتشار: 27 فروردين 1397 15:50
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

سمپاشی گونه های گیاهی معابر قلب پایتخت

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از سمپاشی گونه های گیاهی معابر قلب پایتخت در راستای طرح کنترل آفات خبر داد و گفت :باتوجه به شیوع آفات مکنده از جمله شته روی درختان و درختچه ها که درختان عموما در فصل بهار میزبان این آفت هستند، اقدام به سم پاشی با سموم گیاهی ( ژل گیاهی یا صابون حشره کش) شده است .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی همچنین توضیح داد: با توجه به آغاز فصل بهار و متعاقب آن افزایش مراجعات شهروندان به بوستان ها برای برای گذران اوقات فراغت، روشنایی بوستان ها و تقویت نورپردازی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا بهبود نور پردازی فضای سبز بلوار گلها به انتها رسیده است. 
خدامی همچنین به احداث چندین باغچه در نقاط مختلف منطقه اشاره کرد و گفت: احداث  باغچه در ضلع شمالی میدان هفت تیر با کاشت گونه های درخچه بربریس و پیراکانتا در حال انجام است و گلکاری فصلی بوستانهای محلی معابر نیز به صورت مستمر انجام می گیرد. 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از لوله کشی آبیاری فضای سبز خیابان شهید بهشتی خبر داد و گفت: برای اجرای عملیات آبیاری مکانیزه در این معبر به ۱۵۰ متر لوله گذاری اقدام شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر