پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 41937
تاریخ انتشار: 27 فروردين 1397 15:50
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

استقرار عوامل خدمات شهری در کنار نقاط باران گیر قلب پایتخت

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقرار عوامل خدمات شهری در کنار حوضچه ها و نقاط باران گیر منطقه گفت: طی بارش های صورت گرفته روزهای اخیر هیچ گونه آبگرفتگی در سطح خیابان ها و بزرگراه های منطقه شاهد نبوده و نیروهای خدمات شهری بلافاصله مشکلات انسدادی را مرتفع می کنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی گفت: تمام نقطه های آبگیر منطقه شناسایی و ترمیم شده است و تمهیداتی اتخاذ شده تا نظم و ساماندهی خیابان های قلب پایتخت در هنگام نزول باران برقرار باشد. 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ از پاکسازی و لایروبی 37 حوضچه اصلی از معابر قلب پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به فصل بهار و بارندگی و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی پیش از این هفت هزار و سیصد و هفتاد متر از کانال های سطح منطقه لایروبی شد.
خدامی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و در راستای ضرورت تسهیل در رفت و آمد شهروندان پاکسازی و لایروبی کانال ها، مسیل ها و انهار سطح منطقه اهمیت بسزایی دارد.
معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه 6 در ادامه افزود: بازسازی و لایروبی قنات های موجود در سطح منطقه از دیگر برنامه های صورت گرفته شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر