شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 41679
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396 19:43
یک هواپیمای ترکیه ای از نوع جت شخصی در حوالی شهرکرد سقوط کرد.
یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از آسمان ایران از صفحه رادار خارج شد. این هواپیما در حوالی روستای روستای دورک اناری، شهرستان شهرکرد سقوط کرده است.

هواپیما با آتش در آسمان دیده شده و در ارتفاعات کوه هلن سقوط کرده است. گروه های امدادی هلال احمر از استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده اند. ۳ دستگاه آمبولانس نیز به محل حادثه ارسال شده است که هنوز به محل حادثه نرسیده‌اند.

بنابر اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری این هواپیما از شارجه در امارات متحده عربی به سوی استانبول در پرواز بوده که از صفحه رادار خارج شده است.

هواپیمای ترکیه‌ای حامل یازده مسافر بوده است.

سازمان اورژانس کشوری: با ارزیابی صورت گرفته هواپیمای ترکیه ای (VIP) بوده و یازده مسافر داشته است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تایید سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد، ارائه جزئیات را به نهایی شدن گزارش‌های ابتدایی از حادثه منوط کرد.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دقایقی پیش یک فروند هواپیمای جت شخصی ترکیه‌ای که از شارجه امارات به مقصد استانبول ترکیه پرواز می‌کرده، به دلایلی نامعلوم از صفحه رادار محو شده و سپس در حوالی شهرکرد سقوط کرده است.

به گفته وی شاهدان حاضر در منطقه سقوط این هواپیما را تایید کرده‌اند. این هواپیما سه خدمه و هشت سرنشین داشته است.

جعفرزاده ارائه هر گونه جزئیات درباره علت این حادثه، تعداد سرنشینان آن و آخرین وضعیت این هواپیما در رادار را به نهایی شدن گزارش‌های ابتدایی در این زمینه موکول کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر