چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 41589
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396 12:02
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

جمع آوری پسماندهای حجیم منطقه 6 در روزهای پایانی سال

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 گفت: پسماندهای حجیم شهروندان به منظورحفظ زیبایی چهره شهر و همچنین آسایش شهروندان در روزهای پایانی سال 96 جمع آوری و ساماندهی می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با بیان اینکه هر ساله با شروع ماه اسفند و ایام خانه تکانی، شهروندان به منظور خارج کردن  پسماندهای حجیم خود همچون مبلمان، میز و صندلی، لوازم برقی با مشکل مواجه می شوند گفت: امسال نیز همچون سالهای قبل اداره مدیریت پسماند منطقه 6 با همکاری اداره آسیب های اجتماعی آماده خدمات رسانی بوده و پسماندهای حجیم شهروندان را جمع آوری می کند. 
خدامی تصریح کرد: شهروندان به منظور استفاده از این خدمات می توانند با شماره 88543125 تماس حاصل نمایند و با ذکر آدرس دقیق، شماره تماس و نوع و مقدار لوازم خانگی یا اداری  پیام خود را اعلام نمایند.  
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 ادامه داد: کارشناسان اداره بازیافت بعد از دریافت پیام شهروندان به آدرس مطروحه مراجعه می کنند و بعد از بازدید از لوازم ، اگر آن اقلام قابل هدیه کردن باشد به اداره آسیبهای اجتماعی تحویل می دهند و در صورتیکه اجناس فرسوده باشد و قابل هدیه دادن به افراد نیازمند نباشد، توسط خودروهای ملودی به منظور امحاء جمع آوری می شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر