چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 41528
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1396 13:42
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد

برگزاری 150 کارگاه آموزشی براي پیشگیری از آسیب های اجتماعی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری 150 کارگاه آموزشی در قلب تهران به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری 150 کارگاه آموزشی در قلب تهران به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد وگفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان خدمات اجتماعی از ابتدای سال جاری برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب در سطح شهرداری منطقه 6 انجام گرفت و از اساتید و صاحب نظران این حوزه برای برگزاری کارگاه دعوت به عمل آمد. 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد الله ویردی توضیح داد: هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی، ارتقای سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی شهروندان با محوریت الگوی خانواده سالم، بیان علائم هشدار دهنده مصرف مواد ، آموزش مهارتهای هشت گانه زندگی و فرزند پروری سالم در مدارس و سراهای محلات بود. 
الله ویردی با بیان اینکه این سلسله نشست ها و کارگاه ها در روزهای پایانی سال با محور چهارشنبه سوری ادامه خواهد داشت گفت: افزایش سطح آگاهی و مشارکت شهروندان تاثیر بسزایی در کاهش معضلات و آسیبهای اجتماعی دارد. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه  در طی سال گذشته علاوه بر کارگاه های فوق، کلاس های آموزشی و خدماتی نیز در سرای محلات برگزار می شد گفت: رضایت شهروندان از برگزاری این دوره های آموزشی خوب بود و خواهان ادامه دادن این کلاس ها و کارگاه ها هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر