شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: 41483
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1396 14:06
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ از برگزاری نخستین نشست تخصصی استارت آپ ویکند در حوزه درآمدهای پایدار شهری به میزبانی شهرداری منطقه ۶ و با حضور اعضای شورای شهر تهران و معاونین شهردار تهران در روز یکشنبه ششم اسفندماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، محمد حسین پناهی با بیان اینکه این استارت آپ با حضور صاحبان ایده، کار آفرینان، صاحب نظران، نخبگان، اساتید و سرمایه گذاران، شرکت های خصوصی و استارت آپی به منظور رسیدن به شهر هوشمند برگزار می شود گفت:بررسی و استخراج چالش ها در حوزه درآمدهای پایدار شهری وحمایت از ایده های نو به منظور کاهش مشکلات شهری  در دستور کار قرار دارد. 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد:در طرح تهران شکوفا به میزبانی هر منطقه یک استارت آپ ویکند با هدف فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان، ترویج علم و فناوری در جامعه، ترویج کالا و خدمات دانش بنیان ایرانی "ایران ساخت" و ترویج کارآفرینی فناوارانه برگزار می شود. 

 پناهی با اشاره به اینکه طرح تهران شکوفا طرحی چهار ساله با چشم انداز سال ۲۰۲۲ تهران است گفت: بر مبنای این طرح از ظرفیت شهروندان خلاق جهت تولید راهکارها و درنتیجه کارآفرینی در زمینه حل مسائل مختلف شهروندی و زندگی شهری، و جلب مشارکت بازیگران اصلی زیست بوم استارتاپی کشور، و نیز دانشگاه ها و نهادهای علمی و فناوری ملی به منظور انتقال دانش و تجربه، و آموزش مباحث به روز و کاربردی به شهروندان استفاده خواهد شد. 

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اینکه بر اساس این طرح نیازها و ضرورت های شهرداری تهران مشخص شده و هر موضوع به یک منطقه به عنوان پرچمدار سپرده شده است گفت: بحث درآمدهای پایدار شهری به منطقه ۶ سپرده شده تا پنل های تخصصی به منظور اتخاذ راهکارهای خوب برگزار  شود.
 
گفتنی است  انجام پروژه تهران 22 گامی مناسب و مطلوب برای دسترسی به شهری نوآور و شکوفا در راستای چشم انداز جمهوری اسلامی ایران با همکاری دوسویه دولت و شهرداری تهران  
بزرگ خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر