پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 41417
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1396 14:33
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

ثبت ۲۰ هزار اثر شهروندان قلب تهران در «جشنواره مشکات»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از اتمام فرصت ارسال آثار برای ششمین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات خبر داد وگفت: مشارکت شهروندان برای شرکت در ششمین جشنواره مشکات بسیار خوب بود و بیش از ۲۰ هزار اثر از شهروندان قلب تهران به دبیرخانه جشنواره رسید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، مهرشاد الله ویردی تصریح کرد:  ششمین دوره جشنواره مشکات با عنوان تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفائی با همکاری کلیه ادارات آموزش و پرورش استان تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ابتدای دی تا آخر بهمن 96 برگزار شد. 
الهه ویردی تصریح کرد: برای اولین بار بود که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 میزبان دبیرخانه جشنواره مشکات بود و این معاونت از تمامی استعداد و امکانات خود در این زمینه استفاده کرد تا رشد کمی و کیفی این جشنواره افزایش یابد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ اضافه کرد: با پایان مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره، بررسی آثار از سوی هیات داوران نیز آغاز شده است و  مراسم اختتامیه جشنواره نیز با معرفی نفرات برگزیده در اسفندماه 96 برگزار خواهد شد.
الله ویردی توضیح داد: بیشترین آثار ارسال شده به جشنواره در دو موضوع "کاهش آلودگی هوا" و "فرهنگ رانندگی" بوده است که نشان از توجه جدی شهروندان به موضوعات زیست محیطی و ترافیکی در شهر دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر