پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 41305
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396 19:12
معابر و میادین قلب تهران به مناسبت دهه مبارک فجر آذین بندی شد؛

قلب تهران آماده پذیرایی از شهروندان در روز راهپیمایی 22 بهمن

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از آذین بندی میادین اصلی و معابر منطقه به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: قلب تهران به صورت ویژه با ریسه های پارچه ای تزیین شده و مسیر راهپیمایی 22 بهمن نیز آماده راهپیمایی باشکوه شهروندان است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن در منطقه 6 در محور انقلاب و آزادی از خیابان مفتح تا خیابان توحید خواهد بود گفت: آذین بندی عرضی مسیر راهپیمایی صورت گرفته و تمام جداول و المان های شهری مسیر به مساحت 21 هزار متر مربع پاکسازی و رنگ آمیزی شده است. 
او با اشاره به اینکه تمام زوائد فیزیکی و بصری موجود نیز جمع آوری شده است گفت: پاکسازی و شستشوی ایستگاه های اتوبوس مسیر به پایان رسیده و اصلاحات عمرانی و ترافیکی مورد نیاز نیز صورت گرفته است. 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به بازدید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از مسیر راهپیمایی گفت: شرایط برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن آماده است. 
خدامی تصریح کرد: در روز راهپیمایی نیز نیروهای خدمات شهری از 6 صبح در مسیر حاضر بوده و کار آماده سازی و پاکسازی مسیر راهپیمایی به صورت ویژه صورت می گیرد. 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خاطر نشان کرد: به منظور اطلاع رسانی مناسب، اکران تبلیغات محیطی برروی 35 سازه و به متراژ 420 مترمربع و اکران بنرهای آویز 1×3 در محور راهپیمایی به تعداد 35 عدد نیز انجام پذیرفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر