چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 41034
تاریخ انتشار: 26 دی 1396 15:41
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ خبر داد

رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام تخریب ساختمان حادثه زاست

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ با اشاره به حادثه ریزش یک ساختمان در خیابان مدبر تهران به خاطر تخریب غیر اصولی گفت: مالک ساختمان با بی توجهی به اخطاریه های شهرداری و بدون رعایت نکات ایمنی درصدد تخریب ملک خود برآمده بود که ملک ریزش می کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ، اعلی مرتاضی با اشاره به اینکه تخریب ساختمان هیچ صدمه جانی به همراه نداشته است گفت: دو قطعه درخت پیرامون ساختمان آسیب دیدند که توسط اداره فضای سبز به محل دیگر انتقال داده شدند. 
او با اشاره به اینکه تخریب غیراصولی بنا تاکنون جان بسیاری از شهروندان را گرفته است گفت: با حضور به موقع عوامل شهرداری این حادثه بدون خطر جانی دنبال شد اما شهروندان باید به دنبال حفظ نکات ایمنی باشند. 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی در بسیاری از موارد سبب ریختن ساختمان های مجاور بنا نیز شده است گفت: حتی یک حادثه تخریب غیرایمنی نیز می تواند مخاطرات سنگینی به دنبال داشته و لازم است شهروندان به نکات ایمنی توجه داشته باشند. 
مرتاضی تصریح کرد: هر اقدامی که موجب جداکردن مصالح از ساختمان به منظور حذف، نوسازی، تعمیرات، مرمت و بازسازی تمام و یا بخش هایی از سازه ساختمانی باشد، تخریب خوانده می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر