چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 41007
تاریخ انتشار: 24 دی 1396 13:33
در جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۶ با مدیرعامل شرکت شهرسالم مطرح شد؛

توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در قلب تهران

جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۶ با مدیرعامل و معاونین شرکت شهرسالم شهرداری تهران در مورد مسایل بهداشتی و درمانی منطقه و راهکارهای همکاری دوجانبه در خصوص توسعه خدمات بهداشتی و درمانی قلب تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابایی در این جلسه با بیان اینکه بیشتر معاونت های شهرداری، دستگاه های اجرایی دولتی، وزاتخانه ها، سفارتخانه ها و هتل ها و حدود 52 مرکز بهداشتی - درمانی و بیمارستان در منطقه 6 قرار دارد گفت: شهرداری به منظور حل مشکلات درمانی شهروندان نیازمند، فعالیت های مناسبی را انجام داده است و توانسته خدمات قابل قبولی را عرضه کند.
بابایی اشاره کرد: مجموع خدمات درمانی ارائه شده در قلب تهران سبب شده این منطقه یکی از قطب های درمانی کشور بوده و  بسیاری از افراد از شهرستان‌های مختلف برای درمان به این مراکز درمانی مراجعه کنند.
او با اشاره به اینکه بهبود خدمات رسانی مورد توجه شهرداری قرار دارد گفت: طی این سال ها به منظور رفاه حال بیماران و همراهانشان ساخت همراه سرا در دستور کار قرار گرفت و امروزه همراه سرای جوادالائمه خدمات خوبی را به همراهان بیماران ارائه می کند.
بابایی با بیان اینکه ظرفیت این همراه سرا بالغ بر دویست نفر است، گفت: پذیرایی افراد حاضر در همراه سرا با شهرداری است و به همت معاونت اجتماعی روند درمانی بیماران تسهیل می شود.
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه ارتباطات و تعاملات مناسب و خوبی با مراکز درمانی واقع در منطقه وجود دارد گفت: به همت این مراکز درمانی کلاس ها و دوره های آموزشی و خودمراقبتی در سرای محلات منطقه برای شهروندان برگزار می شود.
بابایی تصریح کرد: پیشگیری مهم تر از درمان است و دوره های سلامت محور با هدف تامین سلامتی شهروندان و کنترل کردن بیماری ها در ابتدای امر ، در دستور کار قرار دارد.
حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم نیز در این نشست گفت: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت بسیار ارزشمند بوده است اما این موضوع باید مشخص شود و به شهروندان نیز اطلاع رسانی شود که متولی انجام برخی وظایف دستگاه های دولتی هستند و اگر شهرداری در این زمینه ها به کمک دستگاه های دولتی آمده، به صورت داوطلبانه بوده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر