جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 41006
تاریخ انتشار: 24 دی 1396 13:32
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 خبر داد

رنگ آمیزی قلب پایتخت با 130 هزار گل لاله همزمان با بهار طبیعت

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 از کاشت 130 هزار پیاز لاله در قلب تهران خبر داد و گفت: این پیازها در رنگ بندی های مختلف در سطح بزرگراه ها، میادین و بوستان های منطقه کاشته شده تا با فرارسیدن فصل بهار جلوه زیبایی به شهر ببخشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عباس مافی توضیح داد:پیازهای لاله در رنگ های سرخ، سفید، نارنجی، سفید و نارنجی، ابلغ سفید و قرمز کاشته شده  و با گل دادن این پیازها فرش گل های زیبایی در سطح منطقه ایجاد خواهد شد. 
او با اشاره به اینکه ایجاد باغ لاله ها در پارک لاله در دستور کار قرار گرفته توضیح داد: با گل دهی 60 هزار پیاز لاله در پارک لاله، باغ لاله ها ایجاد شده تا شهروندان بتوانند ساعات خوشی را در مرکزی ترین منطقه تهران تجربه کنند. 
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه علاوه بر میادین و بزرگراه های منطقه، تمام بوستان های قلب تهران نیز با گل لاله تزیین می شوند گفت: دو پارک ساعی و هنرمندان نیز به صورت ویژه با پیازهای لاله گل آرایی خواهند شد. 
مافی با بیان اینکه کاشت لاله ها چند سالی می شود در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است گفت: گل لاله به یکی از نمادهای زیبایی شهر تهران تبدیل شده و شهروندان با فرارسیدن فصل بهار منتظر گل دهی پیازهای لاله هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر