پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 40824
تاریخ انتشار: 05 دی 1396 12:52
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 خبر داد

نوسازی المان های ترافیکی قلب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از نوسازی المان های ترافیکی قلب تهران خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و اینکه بدلیل بارندگی امکان کمبود دید رانندگان وجود داشت، تعویض و نوسازی المان ها با هدف سهولت در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه فرسوده شدن المان های ترافیکی از جمله عوامل تاثیرگذار در تصادفات رانندگی است گفت: افزايش ايمني عبور و مرور در سطح معابر از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک است و در این راستا نوسازی المان های ترافیکی و ایستگاه های اتوبوس و تاکسیرانی صورت گرفت. 
او  در ادامه تصریح کرد: مرمت دستک خيابان 28 بيستون ، مرمت استوانه ايمني ابتداي پل 64 اسدآبادي ، نصب المان کپسولي پل کارگر شمالي ، نصب راهبند میله ای تقاطع پنجم و يکم شهرک والفجر ، حذف استوانه ايمني خيابان دوم غربي چهلستون و نصب استوانه ايمني خيابان شيخ بهايي بلوار دانش طي هفته جاري صورت گرفت.
نجاتی همچنین به تکميل تابلوهاي راهنمایی به منظور اجرا و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در حريم تقاطع ها اشاره کرد و از نصب تابلو هشدار در خيابان شيراز به کردستان، تعويض تابلو خيابان کاج تقاطع فتحي شقاقي و مرمت تابلو خيابان 53 اسدآبادي و دوم شهرک والفجر خبر داد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر