جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 40676
تاریخ انتشار: 15 آذر 1396 23:44
حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

فرصت سه ماهه شورا به نجفی برای اعلام تخلفات مدیریت قالیباف

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدوارم تمامی تخلفات صورت گرفته در مدیریت گذشته در گزارشی که قرار است توسط شهرداری به شورا ارائه شود، اعلام شود، تاکید کرد: در حال بررسی تفویض اختیارات صورت گرفته به شهردار تهران در سنوات گذاشتیم.
فرصت سه ماهه شورا به نجفی برای اعلام تخلفات مدیریت قالیبافافشین حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، با بیان اینکه از شهرداری تهران خواستیم تا لیست املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی برای بهره برداری را به شورا ارائه دهد، گفت: واگذاری ها شخصی و تخلف بوده و در طرح تصویب شده شورای شهر، قرار شد تا این املاک شناسایی شود. تهیه لیست این واگذاری ها زمانبر است و شورا به شهرداری سه ماه فرصت داده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران حق واگذاری این املاک را ندارد، تصریح کرد: در گام بعدی تمامی ردیف بودجه هایی که برای اشخاص حقیقی در بودجه سال جاری تعریف شده بود را حذف کردیم و قرار شده دیگر این اعتبارات تخصیص نیابد. منتظر هستیم تا آمارها ارائه شود و شهرداری مانع این کارها شود همچنین امیدواریم بعد از این هرگونه واگذاری با مصوبه شورای شهرصورت گیرد.

حبیب زاده در پاسخ به اینکه بر اساس اعلام شهردار تهران بسیاری از سازمان ها املاکی را واگذار کردند این موضوع بررسی شده است؟ تاکید کرد: سازمان ها دیگر اجاره واگذاری ملک ندارند مگر اینکه برای تهاتر باشد با این حال انتظار داریم تمام اتفاقات و خلاف مقرارت صورت گرفته در گزارش شهرداری تهران به شورا اعلام شود.

وی با بیان اینکه بررسی تفویض اختیاراتی که در طول سنوات گذشته به شهردرای تهران واگذار شده است در کمیته مشترک حقوقی و بودجه شورای شهر تهران در حال بررسی است، گفت: این اختیارات باید بررسی شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر