پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 40649
تاریخ انتشار: 13 آذر 1396 17:08
سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد: قراداد نمایش فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان برای اکران از 29 آذرماه درگروه آزاد ثبت شد.
غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره مصوبات جلسه دوشنبه 13 آذرماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: قرارداد فیلم «عصبانی نیستم» برای دو هفته آینده یعنی اکران از 29 آذر ثبت شد و این فیلم در گروه آزاد اکران خواهد شد. 
 
او همچنین گفت: قرارداد فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» برای ثبت در شورای پروانه نمایش این هفته ارائه نشده است. 
 
«عصبانی نیستم»  به کارگردانی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲ است که نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگران اصلی آن هستند و در جشنواره‌ی فیلم فجر همان سال به نمایش درآمد و سرانجام پس از 4 سال اکران عمومی می‌شود. 
 
«عصبانی نیستم» داستان یک دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش را از دست ندهد. 
 
فرجی درباره دیگر مصوبات جلسه‌ی اخیر شورای صنفی نمایش گفت: فیلم «آینه بغل» به جای «انزوا» از روز چهارشنبه 15 آذرماه در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود و فیلم «خفگی» هم فقط در سرگروه زندگی تعویض خواهد شد اما اکران «انزوا» و «خفگی» در زیرگروه‌های خود ادامه خواهد داشت. 
 
به گفته وی در سرگروه «زندگی» پس از «خفگی» فیلم «شکلاتی» اکران خواهد شد و فیلم «فهرست مقدس» ویژه مدارس (در نوبت صبح) در گروه آزاد اکران می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر