جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 40431
تاریخ انتشار: 25 آبان 1396 13:41
فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود گذشته چند روز از زلزله در استان کرمانشاه آب شهرستان قصرشیرین همچنان قطع است.
فرامرز اکبری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه آواربرداری و انتقال مصدومان در همان روز اول حادثه انجام شد، اظهار داشت: با وجود اینکه از شرایط بحرانی خارج شده‎ایم ولی آب قصرشیرین هنوز قطع است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه 80 درصد از مشکل مردم در بحث اسکان برطرف شده است، گفت: تعداد قابل توجهی چادر نیز در میان مرده حادثه‌دیده در این شهرستان توزیع شده است.

اکبری با اشاره به اینکه مردم نگران پس‎لرزه‌ها نباشند و به شرابط عادی زندگی خود برگردند،‌ بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی مردم ‌قصرشیرین آبرسانی و قطع آب لوله‌کشی است.

وی با بیان اینکه آبرسانی سیار در شهرستان قصرشیرین و روستاهای اطراف انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع آب در حوزه وسیعی از مناطق اطراف این شهرستان به علت زلزله آلوده و کدر است، بنابراین تانکرهای آب باید آب مورد نیاز را از مناطق دورتری تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

فرماندار قصرشیرین از تهیه غذای گرم در این شهرستان خبر داد و افزود: چادر، پتو، موکت و نایلون برای پوشش چادرها در برابر سرما از جمله نیازهای اساسی مردم در شهرستان قصرشیرین است.

اکبری از مردم خواست کمک‌های خود را در اختیار ستاد بحران در شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب قرار دهند تا به کمک این ستادهای به صورت منظم و هدفمند در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک استان‌های معین لوله‌ها و شبکه‌های آبرسانی که در جریان زلزله آسیب دیده‎اند ترمیم و مشکل آب مردم نیز برطرف شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر