پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 40099
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396 12:14
بانک شهر بر اساس ارزیابی و آنالیز فعالیت بانک‌های ایران در شبکه‌های اجتماعی، که این ارزیابی به تایید بانک مرکزی نیز رسیده است، به عنوان بانک اول در سیستم بانکی کشور در سه ماهه دوم سالجاری معرفی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حمید رضا عظیمی با بیان این مطلب گفت: با رشد شبکه های اجتماعی و رونق اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایلی به ویژه تلگرام و اینستاگرام و ورود سازمان‌ها به منظور اطلاع رسانی و شفاف سازی افکار عمومی و جذب مشتریان، بانک شهر نیز به این حوزه ورود کرد وبا هدف گذاری و برنامه ریزی در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا مقام نخست جذب مخاطب و بازدیدکنندگان فضای مجازی در شبکه بانکی کشور به علاوه تهیه و انتشار محتوای کارآمد را به خود اختصاص دهد. 

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر افزود: بنا بر اعلام بانک مرکزی، کانال تلگرام بانک شهر که در سه ماه نخست امسال، موفق شد در سه ماهه دوم سال، با جذب 112 هزار و 753 نفر، رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دهد. 

به گفته عظیمی، همچنین در شبکه اینستاگرام نیز، این بانک توانست با جذب و ارتقاء مخاطبان خود به میزان 59هزار و 950 نفر، در این بخش نیز در جایگاه نخست قرار دارد. 

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر خاطر نشان کرد: هم اکنون بانک شهر با 974.9 امتیاز در کانال تلگرام و با کسب 760.5 امتیاز در شبکه اینستاگرام بالاتر از سایر بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در سه ماه دوم سال، صدر نشین شبکه بانکی کشور درفضای مجازی است. 

وی با اشاره به دلایل این موفقیت افزود: تلاش در شناخت نیاز مخاطبان، منجر به آن شد تا ماهیت شبکه تلگرام این بانک با محور اطلاع رسانی و همچنین شبکه اینستاگرام بانک شهر با محور مسئولیت اجتماعی، برنامه ریزی شود که همین اقدام، موجب افزایش تعداد مخاطبان این بانک شده است. 

عظیمی با بیان این‌که با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، قطعا این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: کمپین "مردمان خوب شهر" در ماه مبارک رمضان، عکاسی از نمادهای شهرهای ایران به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، گزارش مردمی اهالی شهر با موضوعات روز اجتماعی، اخبار روزانه، اعلام نرخ سکه و ارز ، تیزرهای تبلیغاتی بانک، صفحه اول روزنامه های صبح کشور، مستندهای بانکی، شهرآموز با موضوع آموزش مسائل بانکی، اعلام مناسبت ها ، نشریه دیجیتالی هفت شهر، کمپین "از مردم برای مردم" با محوریت اعلام فعالیت های بانک در حوزه شهری و مسئولیت اجتماعی و همچنین طراحی و تهیه ربات هوشمند تلگرامی به عنوان دستیار مشتریان بانک، از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد و در نهایت تعداد اعضای کانال تلگرام و اینستاگرام بانک شهر را افزایش داد. 

گفتنی است ، بانک شهر با احترام به نگاه مخاطب و زمان و حجم اعتبار اینترنت اختصاصی یافته از سوی مخاطبان خود، در تمام ایام هفته پیام‌های منتشر شده در این شبکه ها را خاص فضای مجازی تولیدمی‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این فضا به آدرس ShahrBankOfficial از این اطلاعات بهره‌مند شوند .

وی در پایان تاکید کرد کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام رسمی بانک شهر تنها ادرس گفته شده است و هیچ کانال و صفحه دیگری با آدرس و نامهای مشابه متعلق به این بانک نمی باشد.
برچسب ها: بانک شهر
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر