جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 39746
تاریخ انتشار: 12 شهريور 1396 19:21
امید ابراهیمی هافبک ملی پوش تیم استقلال دوباره مصدوم شد و همین مصدومیت بازگشت او به میدان را به تعویق انداخت.
به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در تمرینات آبی پوشان حضور داشت و امید می‌رفت به شرایط ایده‌آل نزدیک شود و در جام حذفی هم برای این تیم بازی کند،  بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد تا بدشانسی‌های استقلال و سلسه مصدومیت آبی پوشان ادامه داشته باشد.

امید ابراهیمی از ناحیه عضله شکم که موجب به جراحی او شده بود مجددا آسیب دید و گرچه تیم پزشکی استقلال اظهار نظر صریحی در خصوص زمان بازگشت او به میدان انجام نداده است، اما آنچه مشخص است احتمال استفاده از این بازیکن در دیدار حذفی استقلال مقابل گل‌گهر بسیار ضعیف و در حد صفر است.

ابراهیمی پس از جراحی روی عضله شکم با اصرار کادر فنی تیم ملی مسئولیت درمانش از تیم پزشکی استقلال سلب و به تیم پزشکی تیم ملی واگذار شد و وی در تمام این مدت فیزیوتراپی و سایر مراحل درمانی‌اش را در کلینیک فیزیوتراپی تیم ملی و زیر نظر تیم پزشکی تیم ملی انجام می‌داد.

استقلال روز هفدهم شهریور و در مرحله یک شازدهم نهایی جام حذفی میهمان تیم گل‌گهر سیرجان است و با توجه به مصدومیت ابراهیمی، تعداد مصدومان این تیم بیشتر شد تا منصوریان با لشگری از بازیکنان غایب تیمش را برای این بازی آماده کند. 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر