پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 38905
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1396 00:57
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر تراکتورسازی گفت: شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار بودیم و خوشحالم به آن رسیدیم.
به گزارش راه امروز به نقل از مهر: برانکو ایوانکوویچ بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری بعداز بازی اظهار داشت: بازی سختی بود ولی ما موفق شدیم تیم حریف را شکست دهیم.

وی سپس با بیان اینکه از این نتیجه بسیار خوشحالم، ادامه داد: این دیدار یک دربی واقعی و خیلی خوب بود که به هر دو تیم تبریک می گویم ولی به بازیکنان تیمم که خیلی تلاش کردند تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم.

برانکو همچنین با تاکید بر اینکه این از همه چیز برایم مهمتر است که ما یک سه امتیازی را کسب کردیم که استحقاقش را داشتیم، افزود: این بازی تمام شد و ما برای بازی بعدی باید از فردا تلاش کنیم.

وی سپس با انتقاد از وضعیت فرودگاه تبریز در روز گذشته و در بدو ورود تیم پرسپولیس گفت: وقتی فضای امنیتی ایجاد کردند، ما از فرودگاه خارج شدیم ولی امروز فضا ورزشی بود و هواداران دو تیم به تشویق تیم‌های خود پرداختند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه مسابقات فوتبال باید در فضای خوب و ورزشی برگزار شود، ابراز داشت: از هواداران اندک تیمم تشکر می ‌کنم و خوشحالم که با این پیروزی آنها را خوشحال کردیم.

برانکو سپس در خصوص تیم تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تراکتورسازی از بازیکنان جوانش به خوبی استفاده می‌ کند، افزود: امروز آنها نیز خوب بودند، بازیکنانی چون فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، محمد نوری و محمد ایرانپوریان هم خوب بازی کردند.

وی در خصوص عملکرد مهدی طارمی نیز با اشاره به اینکه او هنوز آماده نیست، گفت: درست هم نیست انتظار زیادی از او داشته باشیم ولی من از او راضی هستم.

وی در خصوص حرکت زشت منشا بعداز زدن گل به تراکتور گفت: من ندیدم که رفتار بازیکنم مشکلی داشته باشد. ما امروز خوب کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعویض‌ هایش گفت: کامیابی نیا بازیکن فیکس ماست ولی او عمل جراحی کرده و دوره نقاهت را پشت سر می‌ گذارد.

وی ادامه داد: باید به نعمتی هم که بازیکنی جوان است بیشتر فرصت دهیم البته وی نیز تجربه‌هایی دارد. شایان مصلح این بدشانسی را دارد که کاپیتان ما در پست او بازی می‌ کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر