چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: 38898
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1396 20:17
مدیرعامل بانک شهر از حمایت این بانک ، از نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری خبرداد.

راه امروز: دکتر حسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مسئولیت اجتماعی و توجه ویژه بانک شهر به این موضوع، نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نوین شهری مورد حمایت این بانک قرار گرفت. 
مدیرعامل بانک شهر مهم‌ترین هدف برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه  بین المللی فناوری های نوین شهری را شناخت، تجزیه ، تحلیل و ارزیابی وضعیت کنونی و آینده شهرها در بهره گیری از فناوری‌های نوین و ایجاد زمینه های انتقال فناوری میان شرکت‌های دانش بنیان داخلی در پیوند با نیازمندی‌های شهری مدیریت شهری عنوان کرد.
 پورزرندی با تاکید براین‌که پیشروی به سمت شهرهای الکترونیک و هوشمند جز با فراهم کردن فناور های نوین شهری میسر نخواهد بود،گفت: بانک شهر با حمایت از این نوع جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها شهر ها را در دستیابی به این مهم همراهی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: از آنجایی که بانک شهر حامی اصلی شهروندان و مدیریت شهری شهرهای سراسر کشور است،حمایت از این جشنواره‌ها و نمایشگاه ها را وظیفه اصلی خود می‌داند.
مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری موجب می‌شود تا بسیاری از امکانات و نیازهای شهر و کشور بهتر دیده شود.
پورزرندی در ادامه با اشاره به حضور چندین کشور اروپایی در این جشنواره گفت: قطعا نخبگان ایرانی خواهند توانست پیشرفت‌های علمی خود را به جهانیان نشان دهند.
بر این اساس، نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری‌های نوین شهری از 13 تا 15 مرداد به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر