جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 38732
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1396 18:53
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در تیم ما تنها مساله ایی که اهمیت ندارد این است که چه کسی گلزنی کند و همه بازیکنان همدل هستند.
به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان، گفت: از هوادارانی که در این بازی ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنم و باید این پیروزی را به بازیکنان خوب خود تبریک بگویم. 
وی ادامه داد: مسابقه اول در لیگ برای هر تیمی دشوار است اما بازیکنان ما ثابت کردند می خواهند روند خوب خود در فصل گذشته را ادامه دهند. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص کارت زرد دوم علی علیپور و اخراج او از بازی، گفت: به اعتقاد من این بازی حتی یک کارت هم در مسابقه نباید می گرفت و نمی دانم چرا اخراج شد.
وی در رابطه با موقعیت هایی که پرسپولیس از دست می دهد، تصریح کرد: در تیم ما هیچ چیزی بیشتر از پیروزی اهمیت ندارد و باید خوشحال باشیم که قاطعانه پیروز می شویم. 
برانکو اظهار کرد: متاسفانه در این دیدار به غیر از کارت زرد اشتباه علی علیپور یک پنالتی هم روی امیری گرفته نشد البته من همیشه سعی می کنم به تصمیمات داوری احترام بگذارم.
وی درخصوص احتمال استفاده همزمان از منشا و طارمی در خط حمله پرسپولیس گفت: منشا جدیدا به پرسپولیس آمده و برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان بیشتری دارد. هدف تیم پرسپولیس ارایه یک بازی هجومی است و این را در مسابقات خود ثابت کرده ایم. 
وی درخصوص اینکه گفته می شود او 900 میلیون تومان از قرارداد خود را دریافت کرده است، گفت: آیا این اتفاق مشکلی دارد؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر