پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 38400
تاریخ انتشار: 26 تير 1396 10:23
یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از برخی تلاش‌ها برای انتخاب شهردار از بین اعضای منتخب شورای شهر پنجم انتقاد کرد.
راه امروز: محمود صادقی، درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر ضرورت انتخاب شهردار تهران از بین منتخبان شورای شهر پنجم تهران، اظهار کرد: بهتر است بعضی‌ها نقش پدرخواندگی خود را کنار بگذارند و اجازه دهند منتخبان شورا در زمینه انتخاب شهردار تصمیم‌گیر باشند.

وی افزود: مردم به لیست شورای شهر تهران رای دادند که این افراد عضو شورای شهر باشند ضمن اینکه این افراد میثاق‌نامه را هم امضا کرده‌اند و باید این انسجام را حفظ کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس،‌ یادآور شد: منتخبان شورای شهر شاخص‌های انتخاب شهردار را اعلام کرده‌اند و به نظرم بهتر است که انتخاب شهردار براساس همان شاخص‌ها انجام شود.

صادقی اضافه کرد: قبلا اعضای شورای شهر 31 نفر بودند که اکنون به 21 نفر کاهش پیدا کرده‌اند و به تعداد کمیسیون‌های تخصصی هم نیستند و اینکه فرد یا افرادی بخواهند از شورا بیرون بروند باعث تضعیف آن خواهد شد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، تصریح کرد: ما نباید کار تشکیلاتی خود را فراموش کنیم. به هر حال تشکیلاتی وجود داشته و برنامه ریزی در آن انجام شده و بر این اساس تلاش‌ها و زحمات زیادی صورت گرفته و وقت زیادی صرف این موضوع شده است. همچنین مردم به این لیست شورای شهر رای دادند و میثاقی هم بسته شده که در نتیجه آن انتظاراتی ایجاد شده است.

وی در پایان اضافه کرد: فعالان سیاسی در جهت تقویت این ساز و کار تشکیلاتی تلاش کنند. ما باید عمل کردن به شکل سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و به چارچوب‌هایی که همه پذیرفته‌اند ملتزم باشیم.
منبع: فرارو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر