پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 38390
تاریخ انتشار: 25 تير 1396 19:00
نماینده مشهد در مجلس از جمع‌آوری امضا از نمایندگان مجلس برای تسریع در رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون تابعیت در کمیسیون‌های مجلس با هدف اعطای تابعیت به دختر مریم میرزاخانی نخبه ریاضی ایرانی خبرداد.

راه امروز: نماینده مشهد در مجلس از جمع‌آوری امضا از نمایندگان مجلس برای تسریع در رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون تابعیت در کمیسیون‌های مجلس با هدف اعطای تابعیت به دختر مریم میرزاخانی نخبه ریاضی ایرانی خبرداد.

رضا شیران نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری امضاء در صحن علنی امروز مجلس جهت درخواست برای تسریع در رسیدگی به طرح یک فوریتی اصلاح قانون تابعیت در کمیسیون‌های مجلس با هدف اعطای تابعیت به دختر مریم میرزاخانی نخبه ریاضی ایرانی که دیروز درگذشت، خبرداد.

به گفته شیران، برای این تقاضا تاکنون 60 نماینده این نامه را امضاء را کرده اند و امضاها همچنان در حال افزایش است که به کمیسیون حقوقی و قضایی و دیگر کمیسیون‌های فرعی که مسئول رسیدگی و بررسی آن هستند تقدیم خواهد شد. 

هدف نمایندگان از تقاضای تسریع به رسیدگی به این طرح، اجرایی شدن وصیت مرحومه مریم میرزاخانی جهت اعطای تابعیت ایرانی به تنها دخترش است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر