پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 38277
تاریخ انتشار: 21 تير 1396 21:15
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز ٢٥ تیرماه در بیله فلد برگزار شود با چند روز تاخیر برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، براساس هماهنگی اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و جلساتی که عصر امروز برگزار شد دربی پایتخت نشینان روز ٣١ تیرماه به میزبانی بیله فلد آلمان برگزار خواهد شد.

پس از کش و قوس های فراوان برای برگزاری دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در آلمان عصر امروز مسئولان برگزاری این دیدار تاییدیه نهایی از فدراسیون فوتبال آلمان را دریافت کردند.

در این تاییدیه فدراسیون فوتبال آلمان برگزاری این دیدار در شهر بیله فلد از نظر امنیتی و نظم برگزاری را تضمین کرده است.

به این ترتیب و بر اساس آخرین توافقی که بین طرفین صورت گرفته، دیدار استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز ۲۵ تیر ماه برگزار شود با چند روز تاخیر روز ۳۱ تیر ماه در شهر بیله فلد برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال آلمان در نامه ای که به مسئولان برگزاری این دیدار ارسال کرده، میزبانی از این بازی را پذیرفته و تاکید کرده نظم و امنیت این دیدار را بر عهده خواهد گرفت.

دربی پایتخت نشینان در حالی قرار است ۳۱ تیر ماه به میزبانی آلمان برگزار شود که قرار بود دیدار سوپر جام باشگاه های کشور بین تیم های پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و نفت قهرمان جام حذفی روز سی ام تیر ماه در تهران برگزار شود اما به علت بلاتکلیفی تیم نفت به احتمال زیاد این دیدار برگزار نخواهد شد.

تیم های استقلال و پرسپولیس که اردوی خود را در ارمنستان و اوکراین برگزار کرده اند قرار است به تهران بازگردند و پس از چند روز تمرین در پایتخت راهی آلمان شوند تا برگزارکنده دیدار هشتاد و پنجم خود باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر