چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: 38169
تاریخ انتشار: 18 تير 1396 19:30
ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس با مثبت ارزیابی کردن اردوهای آماده‌سازی این تیم گفت: آماده صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان هستیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد درباره دوران آماده‌سازی این تیم به دوربین خبری سایت رسمی باشگاه المپیاکوس گفت: همه چیز خوب است و در بلژیک خود را به خوبی آماده می‌کنیم. تمام بازیکنان  برای هماهنگ‌شدن با خواسته‌های سرمربی تلاش می‌کنند. این روند را در تمام طول روز دنبال می‌کنیم. مهم نیست چه کسی برنده می‌شود یا مورد قضاوت قرار می‌گیرد. ما به این خاطر اینجا نیستیم.

مهاجم المپیاکوس ادامه داد: کار آماده‌سازی را ادامه می‌دهیم و معتقدم همه چیز در آغاز سوپر لیگ یونان خوب پیش خواهد رفت و فکر می‌کنم تا آن زمان آماده می‌شویم. المپیاکوس اردوی خوبی را در اتریش برگزار کرد و همین روند را در بلژیک داریم. روز به روز آماده‌تر می‌شویم. پس از رسیدن به مرز آمادگی صددرصدی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم و صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا خواهیم کرد.

المپیاکوس هم‌اکنون دومین اردوی خارجی خود را در بلژیک برپا کرده و شب گذشته در بازی تدارکاتی برابر میشلن با نتیجه پرگل 6 بر صفر پیروز شد که انصاری‌فرد زننده ششمین گل تیم یونانی بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر