پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: 37888
تاریخ انتشار: 09 تير 1396 19:29
معاون امنیتی استاندار تهران از احضار متهمان حوادث روز قدس با ابلاغ رسمی دادستان تهران خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران درباره شناسایی توهین‌کنندگان به رئیس جمهور در روز قدس اظهار داشت: توهین‌کنندگان به رئیس جمهور به صورت کلی شناسایی شدند و این موضوع در حال بررسی است.

شناسایی توهین کنندگان به رئیس جمهور
وی افزود: بسیاری از مسئولان بصورت مستقیم و غیرمستقیم خواستار برخورد با توهین کنندگان به رئیس جمهور شدند همچنین مردم نیز از این موضوع ناراضی هستند و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار برخورد دارند.

همدانی یادآور شد: برای آنکه در این مورد به کسی ظلم نشود، بررسی‌های بعمل آمده در اختیار وزارت اطلاعات قرار داده شد تا با جدیت بیشتری این موضوع پیگیری شود.

معاون امنیتی استاندار تهران خاطرنشان کرد: مجموعه اسناد و مدارک لازم بخوبی گردآوری شده و تعدادی از افراد مرتبط با این مسئله احضار شدند همچنین کلیه این اقدامات با ابلاغ رسمی دادستان تهران و قوه قضاییه صورت میگیرد.

وی گفت:افرادی که احضار شدند اظهارات خود را بیان کردند همچنین برخی آنها به دفاع و برخی به انکار پرداختند به هر حال باید بررسی‌ها بصورت دقیق انجام بگیرد.

همدانی تصریح کرد: قرار نبود در این مورد کسی بازداشت شود لذا تلاش کردیم در فضایی مناسب این موضوع را بررسی کنیم نهایتا زمانی هم که پرونده تکمیل شد به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود تا برخورد لازم از سوی این قوه صورت بگیرد.

معاون امنیتی استاندار تهران بیان داشت: درباره پرونده توهین کنندکان به رئیس جمهور 25 نفر شناسایی شدند اما کسی بازداشت نشده است.

گفتنی است حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا پیش از این بازداشت افراد در خصوص حوادث روز قدس را تکذیب کرده بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر