پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: 37183
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396 18:48
به گزارش راه امروز:‌ کواکبیان درگفتگو باخبرنگارامید۹۶بااشاره به ضرورت تصفیه دولت از مدیران غیرهمسو افزود: متاسفانه بدنه دولت از برخی مدیران غیرهمسو تشکیل شده است. مصطفی کواکبیان ادامه داد: اطلاع داریم تعداد زیادی از مدیران دولت در ایام انتخابات در ستاد رقیب اقای روحانی فعالیت میکرده اند و بدنبال شکست این دولت بودند. این نماینده مجلس میگوید:در نهادهای دولتی برخی […]

کواکبیان درگفتگوباخبرنگارامید۹۶بااشاره به ضرورت تصفیه دولت از مدیران غیرهمسو افزود: متاسفانه بدنه دولت از برخی مدیران غیرهمسو تشکیل شده است.

مصطفی کواکبیان ادامه داد: اطلاع داریم تعداد زیادی از مدیران دولت در ایام انتخابات در ستاد رقیب اقای روحانی فعالیت میکرده اند و بدنبال شکست این دولت بودند.

این نماینده مجلس میگوید:در نهادهای دولتی برخی مدیران دولت با حامیان و روسای ستادرقیب اقای روحانی جلسه برگزار میکردند و وعده همکاری به انها میدادند‌.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم برای تحقق وعده ها و شعارهایش باید تصفیه شود و فقط حامیان و معتقدان به این دولت حضور داشته باشند.

وی درخاتمه خاطرنشان کرد: ما لیست مدیران غیرهمسو را تهیه کردیم و به اقای رییس جمهور ارائه شده است وامیدواریم دولت دوازدهم دولتی به تمام معنا اعتدالی باشد.

امید۹۶: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر