جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: 37000
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1396 20:21
سرمربی رئال مادرید حضور مهاجم ولزی‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس را وابسته به تصمیم این بازیکن نمی‌داند.


راه امروز: زین الدین زیدان تنها چهار روز مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی رئال مادرید گفت: از بودن در فینال خیلی خوشحالیم. از سختی رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا آگاهیم. در طول فصل خوب کار کردیم و شایسته حضور در فینال هستیم. تیم در شرایط خوبی قرار دارد. با اعتماد به نفس است و از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی قرار دارد. در جریان فصلی که گذشت با تمام وجود بازی کردیم. اکنون فینال دیگری را پیش‌رو داریم. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی خواهیم کرد.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: دیدار شنبه یک فینال است. ممکن است بیش از 90 دقیقه طول بکشد. آن‌ها بهترین خط دفاعی را دارند و ما بهترین خط حمله اما این آمار تاثیری در بازی شنبه نخواهد گذاشت. به بهترین شکل ممکن خود را آماده کردیم. امسال دو تیم برتر کنونی جهان دیدار نهایی را برگزار خواهند کرد. یوونتوس خیلی خوب کار کرد. این تیم قهرمان لیگ کشورش شد. شنبه بازی جذاب و زیبایی خواهد بود. شانس هر دو تیم برابر است. یوونتوس تیم بزرگی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

گرت بیل مدت‌هاست از میادین به دور است اما به دیدار نهایی خواهد رسید. زیدان درباره وضعیت مهاجم ولزی گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم. خوشحالیم که بیل را همراه تیم می‌بینیم چون او بازیکن مهمی است. او در شرایط خوبی قرار دارد و از این موضوع خوشحالم. همه با هم خود را برای بازی شنبه آماده می‌کنیم.

سرمربی فرانسوی در مورد انتخاب میان بیل و ایسکو اظهار کرد: تصمیمات مانند همیشه سخت هستند چون همه بازیکنان را در اختیار دارم. باید از میان 22 بازیکن ترکیب اصلی را انتخاب کنم. همچنین برخی از بازیکنان از فهرست خط خواهند خورد. این موضوع برای من سخت‌ترین کار است. نمی‌توانم بگویم که تصمیم گرفته‌ام یا نه. یک سرمربی می‌داند که چه اتفاقی خواهد افتاد اما چیزی درباره آن نمی‌گویم.

او افزود: بیل به من درباره حضورش در میدان چیزی نخواهد گفت. او آماده است. اشتیاق زیادی دارد تا در خانه‌اش (ولز) بازی کند. انگیزه کافی را دارد و بازیکن مهمی است. ایسکو و بیل بازیکنان خوبی هستند. هر دو بازیکن 16 بار کنار هم بازی کردند. مهم‌تر از همه رسیدن دو بازیکن در شرایط خوب است. ایسکو در شرایط بهتری نسبت به بیل قرار دارد.

زیدان درباره آینده‌اش گفت:یک سال دیگر به پایان قراردادم باقی مانده است اما این موضوع معنای خاصی ندارد. دوست دارم در این باشگاه حضور داشته باشم اما همه چیز بستگی به اتفافات درون زمین دارد. آینده شنبه است.

سرمربی مادرید در مورد بازیکنان یوونتوس اظهار کرد: این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازیکن تهاجمی همچون پائولو دیبالا دارد. با این حال گونسالو ایگواین و دنی آلوس نیز در چنین شرایطی هستند. بازیکنان زیادی در این تیم هستند.

زیدان درباره مربیگری در یوونتوس گفت: اکنون در مادرید هستم. تنها توجهم روی این تیم است. پنج سال در یوونتوس بازی کردم و خاطرات خوبی با این تیم دارم. برای من فینال خاصی خواهد بود اما هر یک فینال خود را دارد. از همه مهمتر این است که فینال زیبایی شود.

او در مورد کریستیانو رونالدو و خبرهای غیرورزشی درباره این بازیکن اظهار کرد: نظری در این رابطه ندارم. او دوست ندارد و این موضوع واضح است. هیچکس دوست ندارد. دوست ندارم درباره بازیکنانم صحبت کنند. با این حال رونالدو خیلی حرفه‌ای است. او می‌داند که باید روی کار خود و بازی پیش‌رو تمرکز کند. به عملکردش شکی ندارم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر