جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 36284
تاریخ انتشار: 19 ارديبهشت 1396 17:58
عبدالله مومنی گفت: از نظر روند قانونی با اعلام کتبی مرجع رسیدگی کننده در ۲ اردیبهشت تایید صلاحیت اینجانب قطعی شده و اینجانب کاندیدای شورای شهر از شهرستان تهران هستم.

راه امروز: عبدالله مومنی گفت: از نظر روند قانونی با اعلام کتبی مرجع رسیدگی کننده در ۲ اردیبهشت تایید صلاحیت اینجانب قطعی شده و اینجانب کاندیدای شورای شهر از شهرستان تهران هستم.

عبدالله مومنی درباره شایعه ردصلاحیتش گفت:متاسفانه برخی شایعات کذب طی روزهای اخیر منتشر شده است که اینجانب ردصلاحیت شده‌ام. من از منشا این شایعات و اهداف آنها بی اطلاعم. از نظر روند قانونی با اعلام کتبی مرجع رسیدگی کننده در ۲ اردیبهشت تایید صلاحیت اینجانب قطعی شده و اینجانب کاندیدای شورای شهر از شهرستان تهران هستم.

او گفت: در مورد مستند قانونی هم توجه شما را به متن ماده63 مکرر قانون شوراها جلب می کنم .بنابراین این ماده هیات نظارت مرکزی در بررسی مجدد تایید صلاحیت ها امکان ورود ندارد.

مومنی ادامه داد: البته از نگرانی های برخی از نهادها و پیام های آنها اطلاع دارم اما تصورم این است که فضای انتخابات شوراها انشالله به گونه‌ای پیش خواهد رفت که نگرانی این نهادها هم مطلقا برطرف خواهد شد چراکه همه ما درپی اعتلای ایران و‌منافع مردم هستیم که در صدر این منافع امنیت و آزادی قرار دارد که هردوی اینها با برگزاری یک انتخابات پرشکوه گسترده تقویت خواهند شد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر